تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

مشکلات نصب کاشی

مشکلات نصب کاشی

نصب کاشی و نصب سرامیک پرسلن معمولاً به راحتی در کتابهای راهنمای بازسازی نمایش داده می شوند. با این حال، این یکی است که به طور قطع در دسته پروژه های بازسازی منازل قرار می گیرد که از آنچه آسان تر به نظر می رسد آسانتر است.

کاشی کاری به نظر ساده است اما انجام آن کار دشواری است. از این زاویه ممکن است استخدام یک کاشی کار حرفه ای بهتر از این باشد که خودتان این کار را انجام دهید.
اگر در تلاش برای صرفه جویی در هزینه هستید یکی از راه های نزدیک شدن به آن، استخدام کاشی کار ماهر برای نقاط دیدنی است. سپس می توانید کارهای خود را در اتاقهایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند انجام دهید.
یک مشکل برای خودتان این است که اگر خطایی انجام دهید معکوس کردن کاشی کاری دشوار است. ملات Thinset امکان تغییر مکان مجدد را فراهم می کند. متأسفانه، تینست به خصوص در مورد کاشی دیواری عمودی سبب انباشتگی می شود.
بعضی از كارهای كاشی نیز نزد آماتورها راحت تر انجام می شود. این راهنما قصد دارد تا به شما نشان دهد که چه چیزی سخت تر، آسان تر و برخی ترفندها برای راحت تر شدن پروژه است.

آسان تر کردن کاشی کاری

پروژه هایی که تمایل به ساده تر شدن دارند و مضامینی که حول آنها می چرخد:
نواحی خشک: مناطقی که ممکن است نشتی رخ دهد دشوارتر هستند و مستلزم داشتن مواد پشتیبان ویژه و آب بندی می باشد. دوش ها مخصوصاً می توانند برای ساخت كاملاً ضد آب بودن كاری های آماتور حیرت آور باشند.
کف در مقابل دیوارها: لغزش چیزی است که شما همیشه با کاشی کاری روی دیوارها با آن مبارزه می کنید.
برش هایی که از دکوراسیون بیشتری برخوردار هستند کاربردی هستند.
کاشی در محدوده" 4 تا 12": کاشی های کوچکتر، به خصوص موزائیک، به اطراف تغییر پیدا می کنند - حتی اگر آن موزاییک با مش چسب دار وصل شود.
استفاده از چسب کاشی (اگرچه این موارد کاربرد بسیار کمی دارد).
کاشی و سرامیک و پرسلن در مقابل کاشی سنگ: کاشی سنگ سنگین است و برش آن دشوار است.

بیشتر بدانید: چرا باید از چسب کاشی برای کاشی کاری استفاده کنیم چه مزیت هایی دارد؟انواع چسب سرامیک - روش تهیه و استفاده

چالش های کاشی کاری

ملات تینست خشک ارزان است اما مخلوط کردن آن نیز دشوار است. راه حل، خرید ملات از پیش مخلوط است. در حالی که به طور قابل توجهی گران تر است Thinset از قبل مخلوط، اندازه گیری آب دقیق است به علاوه، مخلوط کردن تینست خشک از نظر جسمی دشوار است.
کار کاشی شما فقط به اندازه بستر یا زیر زمین شما مناسب است. اگر کف، زیربنایی خوبی ندارد کاشی تان صاف نخواهد شد. لیپاژ رخ خواهد داد برامدگی های لبه های کاشی مجاور که ارتفاع یکسان ندارند. حتی بدتر اینکه، کف پایه ای که به اندازه کافی سفت نباشد در نهایت باعث ترک خوردگی کاشی خواهد شد.
کاشی های کناره ها نیاز به برش دارند. برای این کار می توانید از اره کاشی مرطوب استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه خرابی بد، می توانید آنها را به گونه ای قرار دهید که برش خاردار در زیر تخته پایه یا زیر یک ضربه انگشتی قرار بگیرد.
حتی کاشی های داخل محیط می تواند مشکل باشد. آنها به طور خودکار در خطوط مستقیم قرار نمی گیرند: شما باید این را تحمیل کنید.
نصب کاشی مورب. برش کاشی مورب می تواند یک تجربه ناامید کننده برای کاشی کار تازه کار باشد.
رعایت فاصله کاشی ها به درستی سخت است. برای تحمیل فاصله صحیح حتماً از فاصله های کاشی پلاستیکی استفاده کنید. در حالی که فاصله دهنده ها فاصله مناسب درزهای کاشی را تضمین می کنند.
پیوسته بودن روی زانو در سطح سخت می تواند بر کیفیت کار شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل فقط ارزش خرید یک جفت ارزان قیمت از لنت های زانو برای کاشی کار را دارد.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929