تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نحوه انتخاب کاشی های کف برای آشپزخانه

خانه مهد عشق، درک و احترام است. بسیاری از زنان خانه دار تمایا دارند که میز و خوب نگاه کنند. نقطه اصلی یک خانه آشپزخانه است جایی که عشق و علاقه به اعضای خانواده با تهیه یک غذای خوشمزه نشان داده می شود. به همین دلیل، بسیاری از مردم می خواهند آشپزخانه خود را زیبا نگاه دارند و سبک خود را نشان دهند.

بنابراین ما می خواهیم بدانیم چگونه کاشی های کف آشپزخانه را انتخاب کنیم و دکوراسیون فضا را کامل نماییم.

نوع مناسب برای کف آشپزخانه

همانطور که می دانیم آشپزخانه یک مکان مخصوص است که در آن بسیاری از چیزها اتفاق می افتد. بنابراین، هنگامیکه آشپزخانه خود را بازسازی می کنید کف باید انتخاب شود. شما باید دوام آن را در نظر بگیرید و چگونه زیبایی آشپزخانه طراحی خانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. مواد مختلفی را که می توان در کف آشپزخانه استفاده کرد بررسی کنید. اما برای نجات برخی از کارها، ما مرور کوتاهی از مواد مورد استفاده شما ارائه می دهیم و تصمیم می گیریم که چه چیزی مناسب شما باشد.

سرامیک

سرامیک این مواد مورد استفاده در آشپزخانه است. آنها در رنگ ها، الگوهای و بافت های مختلف می آیند. شما می توانید یک رنگ تیره انتخاب کنید که با میز آشپزخانه شما متفاوت است و از فضای بسیار مهیج لذت ببرید. مزیت این نوع مواد تمیز کردن آسان آن است. همچنین، اگر رنگهایی را انتخاب کنید که با طرحها یا کاشیها طراحی شده باشند می توانید خراش های استفاده روزمره را پنهان کنید بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نصب کاشی و سرامیک کف

چوب

این به زودی مواد مورد علاقه برای طراحان است. طیف گسترده ای از رنگ ها و انواع چوب آن ایده آل برای افرادی است که می خواهند روستایی و جذاب به آشپزخانه خود نگاه کنند. شما می توانید از گیلاس، کاج، توس، گردو و غیره را انتخاب کنید. شما می دانید که این طبقه در نگهداری آن به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

لمینت

این نوع کفپوش یکی از ارزانترین است این مواد بسیار خوب است و بسیار راحت است. شما می توانید آن را در بسیاری از رنگ ها و طرح های که دوست دارید پیدا کنید. از لحاظ دوام، بسیار بستگی به نگهداری و مراقبت شما دارد.

سنگ

سنگ، برای سال ها یک ماده منحصر به فرد برای ساخت و ساز در فضای باز در نظر گرفته می شود. اما به لطف تکنیک های تطبیق بهبود یافته، پیمان و طراحی داخلی، انتخاب خوبی برای کف آشپزخانه شما است. شما می توانید آن را استفاده کنید اگر شما می خواهید یک نگاه روستایی بر روی تخته کف آشپزخانه داشته باشید. مضرات آن این است که تمیز کردن آن بیش از حد معمول است زیرا این مواد خشن است.
به خصوص در آشپزخانه های روستایی سبک این مواد طوری است که شما واقعاً می توانید به یاد داشته باشید که یک ماده خشن نیاز به تمیز کردن بسیار به خصوص در آشپزخانه دارد.

سنگ مرمر

اگر می خواهید یک آشپزخانه لوکس و زیبا داشته باشید، سنگ مرمر انتخاب شماست. حتی اگر هزینه تا حدودی بالا باشد، این ماده است که می تواند بر روی کف و سقف و دیوارهای آشپزخانه استفاده شود.
هنگام تزئین مجدد باید توجه داشته باشید که کف ها با طراحی خوب آشپزخانه کامل شده اند. بنابراین اگر سبک خود را انتخاب کرده اید، آن را روستایی، هر دو بر روی دیوارها و زیر میز، شما می توانید آن را با طراحی روستایی سنگ یا سرامیک مکمل کنید. بسیاری از طراحان از کف بامبو در قسمت های مختلف خانه استفاده می کنند اما برای آشپزخانه توصیه نمی شود. این به این دلیل است که آنها به رطوبت مقاوم نیستند اما این را می توان در مناطق دیگر کاملاً استفاده می شود.

نکاتی منحصر به فرد برای آشپزخانه

اغلب آشپزخانه ایده آل بسیار به طعم و مزه شخص بستگی دارد. اگر زن یک آشپزخانه در رنگ های روشن با سقف های سنگ مرمر سفید در سایه های نرم خاکستری قدردانی کند ممکن است مانند کسی که دوست دارد رنگ های شدید و متضاد را با یک طبقه چوبی کاج تیره ای دوست داشته باشد.
اما رایج ترین انتخاب بین طراحان داخلی فریبنده، سرامیک است. با تنوع بافتها، سبکها و رنگها، این بیشترین مواد کفپوش است.
با طرح ها و سبک های خوب بازسازی شود
آشپزخانه به عنوان مهمترین اتاق در یک خانه، باید جذاب و بسیار طراحی شده باشد. با توجه به فضاها و رنگی که استفاده می کنید، اولویت است. صرف نظر از اندازه شما، اگر از مواد استفاده می کنید می توانید آن را زیبا کنید.
بسیاری از شرکت ها به خریداران خود فرصت استفاده از چوب را با پایان سرامیک می دهند بنابراین طولانی تر خواهد شد. بنابراین شما می توانید با توجه به اولویت های خود، مانند خانواده تان تزئین کنید.
شما همچنین می توانید یک سرامیک با رنگ های کلاسیک را انتخاب کنید و یک الگوی دیگر با کاشی متضاد ایجاد کنید. آنها می توانند رنگ های تیره یا روشن باشند. توجه داشته باشید که اگر شما می خواهید نور بیشتری در آن فضا باشد بهتر است کاشی های سرامیکی را در رنگ سفید یا بسیار نزدیک انتخاب کنید.
کف آشپزخانه به سرعت کثیف می شود به همین دلیل شما باید کف را سرامیک قرار دهید تا تمیز کردن آن آسان تر شود. برای کف آشپزخانه یک سرامیک را از یک سطح که زیاد لغزش ندارد قرار دهید.

نکات دکوراسیون و نگهداری

انواع مختلف دکوراسیون وجود دارد که زمان برای توضیح همه آنها نداریم. با این حال، خوب است برخی از آنها را بخوانید تا بدانند که کدامیک برای شما مناسب تر است. شما ممکن است سبکهای مینیمالیست یا پرنعمت را دوست داشته باشید. اگر شما یک ایده واضح از نحوه تزئین ندارید ممکن است پیچیده تر از آنچه فکر می کنید پیچیده تر شود.
در نظر بگیرید آشپزخانه به راحتی کثیف می شود بنابراین کاشی سرامیکی یکی از بهترین گزینه هاست. این به خاطر تعمیر و نگهداری سریع و آسان آن است بدون هیچ گونه تلاش یا سرمایه گذاری پولی. صرف نظر از سبک انتخابی، همیشه این کار را در مورد آنچه برای شما مناسب است و آنچه را که احساس راحتی و خوشحالی می کنید، فکر می کنید.

نصاب کاشی، نصب کاشی

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929