تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نحوه نصب کفپوش pvc

کفپوش وینیل یک روش عالی برای تغییر ظاهر یک اتاق بدون هزینه زیاد است. این کفپوش نسبتا ساده و آسان برای مبتدیان نیز بسیار مناسب است و آن را به عنوان گزینه ای عالی برای شخص بدون تجربه زیاد در زمینه بهبود خانه تبدیل کرده است.

PVC، نوعی وینیل، گزینه ای مناسب برای کفپوش برای افرادی است که ظاهری زیبا و بادوام و مقرون به صرفه می خواهند. کفپوش PVC همچنین ضد آب است و آن یک انتخاب خوب برای هر اتاق پر ترافیک، وان داغ، استخر یا گاراژ است کفپوش پی وی سی به طور معمول بدون نیاز به نگهداری زیاد سالها دوام دارد از همه مهمتر، بیشتر چسب PVC است ،امکان نصب یک نفره وجود دارد و آماده سازی کف بسیار کم مورد نیاز می باشد. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه کفپوش وینیل خود را نصب کنید در قدم اول برای کمک مطالعه کنید.

کفپوش ورقه ای و استیک وینیل چیست؟

کفپوش های ورقه ای و استیک PVC اغلب به عنوان کفپوش وینیل چسبنده نامیده می شوند. کفپوش های PVC (پلی وینیل کلرید) و کفپوش وینیل به همین دلیل از همان محصولات ساخته شده از پلاستیک مخصوص "پلی وینیل کلرید" ساخته شده، از مزایای مقاومت در برابر رطوبت، عایق صوتی، تمیز کردن آسان و مناسب برای گزاشتن گرمایش در زیر کف می باشد. کفپوش وینیل با چسب یا خود چسب از قبل با چسب پوشش داده می شود سپس یک فیلم محافظ در قسمت پشتی محصول قرار می گیرد. هنگام گذاشتن، شما به سادگی این فیلم را قبل از قرار دادن کاشی خود بر روی تکیه گاه حذف می کنید. بنابراین نیازی به چسب ندارید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

بیشتر بخوانید: انواع چسب سرامیک - روش تهیه و استفاده

مزایای کفپوش وینیل خود چسبنده

کفپوش وینیل خود چسبنده مزایایی دارد. این دلایل قطعاً در مورد کفپوش وینیل چسبنده صحبت می کند:
هیچ راهی آسان تر برای کفپوش وینیل وجود ندارد - زیرا تخته های وینیل چسبنده در کارخانه آماده شده اند تا مستقیماً به سطوح صاف و مسطح بچسبند. حتی اگر برای اولین بار کفپوش وینیل می کنید تقریباً به راحتی می چسبد.
با کفپوش وینیل خود چسب، نیازی به استفاده از چسب جداگانه ندارید - این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه بلکه در زمان و تجربه هنگام چسباندن وینیل نیز می شود. کفپوش وینیل خود چسبنده و حتی بدون اطلاع متخصص استفاده آسان و بی خطر دارد.
با ضخامت حدود 2 میلی متر، کفپوش وینیل خود چسب یکی از شفاف ترین کفپوش های کف است - این باعث می شود هر تخته وینیل چسبنده به عنوان یک طبقه نوسازی برای اتاق نشیمن باشد. به خصوص هنگامی که ارتفاع نصب کف پوشش برای درب های شیشه ای بسیار مهم است.
کفپوش وینیل خود چسب به راحتی قابل تعویض است - اگر یک تخته وینیل آسیب دیده یا خراشیده شده است می توانید هرکدام را تعویض کنید. هنگامی که با سشوار گرم می شود راحت تر جدا می شود و یک تخته جایگزینی از باقیمانده های نصب می تواند فضای مجدد را به خود اختصاص دهد.

 ابزار نصب کفپوش PVC خود چسب

یک مداد،
یک متر؛
یک خط کش؛
یک برش دهنده (دقت کنید که از تیغه های با کیفیت استفاده کنید).
تهیه قبل از چیدن وینیل چسبنده
اطمینان حاصل کنید که تمام کفپوش وینیل Peel & Stick مورد نیاز شما همان تعداد می باشد.
حداقل 24 ساعت قبل از گذاشتن (در حالت ایده آل 48 ساعت) کفپوش Peel و Stick Vinyl را از بسته بندی آنها جدا کنید. پس از بسته بندی کامل، اسلایدهای کفپوش PVC را در گلدانهای کوچک (تزئینات رو به بالا) در اتاق ذخیره کنید.
کاشی کف Peel & Stick PVC نباید در صورت قرار گرفتن دمای اتاق و دمای پشتیبانی زیر 15 درجه سانتیگراد گذاشته شود. در حالت ایده آل نصب در دمای اتاق در حدود 20 درجه سانتیگراد انجام می شود.
زمین را از گرد و غبار تمیز کنید در غیر این صورت، ممکن است چسب به درستی نچسبد. سپس مطمئن شوید که کف صاف است و ناهموار نباشد. ضخامت کوچک محصول هیچ بی نظمی را نمی بخشد.
صاف کردن به شدت بر روی بسترهای قدیمی توصیه می شود تا از آسیب دیدن در این نوع پوشش کف جلوگیری شود.

 آماده سازی برای نصب کفپوش PVC

تمام کفپوش های پلی وینیل همان الزامات اصلی آماده سازی را دارند. قبل از شروع، باید محل نصب را به دقت جارو کنید تا از حذف همه آلودگی های کف اطمینان حاصل شود. سپس کف را با پاک کننده pH خنثی پاک دهید. شما می توانید این را از فروشگاه خرید کنید. بعد، کف را خشک کنید. هنگام خشک شدن، مواظب باشید حوله تمیز باشد و هیچ گونه زباله باقی نماند.
پس از تمیز و خشک شدن کف، اطمینان حاصل کنید که منطقه کاملاً صاف باشد. بهتر است از یک سطح استفاده کنید تا بتوانید مناطقی را که خیلی زیاد یا خیلی پایین هستند مشخص کنید. اگر کف از کاشی ساخته شده است به ویژه لازم است که اطمینان حاصل کنید که سطح آن خطر ریزش کاشی در طول زمان را نداشته باشد.
پس از جارو شما می توانید اقدام به پر کردن مناطق نامسطح با ترکیبات مخصوص (سیمان, پودر سنگ و چسب بتن) خریداری شده از فروشگاه نمایید.
کف پوش وینیل خود را اندازه گیری و سفارش دهید. برای تعیین دقیق اندازه اتاق خود از یک نوار اندازه گیری استفاده کنید. ضروری است که اندازه گیری های دقیقی را بدست به طور کلی، مقدار کمی وینیل اضافی را بالاتر از اندازه گیری های خود سفارش دهید .
هر چیزی را که در راه است حذف کنید. کفپوش وینیل را می توان در اتاق های مختلفی قرار داد بنابراین چیزهایی که شما باید حذف کنید بسته به جایی که وینیل خود را قرار می دهید متفاوت خواهد بود. هر نوع مبلمان ایستاده را بیرون بیاورید و سپس به سمت وسایل حرکت کنید. در آشپزخانه، باید یخچال و اجاق گاز را جدا کنید و در حمام باید دستشویی را بیرون بیاورید. سپس تخته های پایه یا برش را در امتداد لبه پایین دیواره بردارید.
نیازی به حذف کابینت نیست زیرا اینها به طور معمول در مکانهای دائمی قرار دارند و کفپوشها را می توان در اطراف آنها نصب کرد.
کفپوش قدیمی را بیرون بیاورید. این قدم در درجه اول ضروری است اگر فرشی دارید که وینیل را جایگزین آن می کنید. کفپوش وینیل تقریباً هر سطح کف را می پوشاند تا زمانی که سفت، صاف و خشک باشد. کف قدیمی را بالا بکشید و نوارهای آستانه ای را که از درهای ورودی جدا می شود بردارید. مرحله بعدی، اگرچه خسته کننده است اما بسیار مهم است: در زیر کف کار کنید هر چیزی را بیرون بیاورید می توانید ماله فلزی را روی زمین بکشید و به صدای ‘tink گوش دهید! که هنگام ضربه زدن به اشیا اتفاق می افتد و پیدا کردن آنها آسان تر می شود.
چسب های کف و کف های قدیمی ممکن است حاوی آزبست باشند بنابراین قبل از کشیدن یا ایجاد مزاحمت، با استان خود برای تست آزبست تماس بگیرید. اگر ساختمان یا اداره محیط زیست این خدمات را ارائه نمی دهد برای یافتن نحوه جمع آوری نمونه ها و آزمایش آنها از یک آزمایشگاه خصوصی مشورت کنید.
اگر تصمیم به حذف کفپوش های قدیمی ندارید (اگر مثلاً وینیل را روی بتن یا چوب می گذارید) فقط بدانید که کف کمی بالاتر خواهد بود و ممکن است برای جای کف زیر درب های خود را برش دهید.

مراحل نصب کفپوش وینیل Peel & Stick

با ردیابی دو محور عمودی که از مرکز عبور می کنند اتاق را به 4 قسمت یکسان تقسیم کنید شروع به گذاشتن از مرکز اتاق زیر خط کنید.
جهت قرار دادن کفپوش مهم است (در قسمت پشت کاشی نشانه گذاری کنید)، نحوه کفپوش وینیل بسیار مهم است:
قرار دادن کفپوش را از از مرکز اتاق شروع کنید. سپس ردیف دوم را با کفپوش PVC طبقه سوم یا نیم تغییر دهید و آنها را به دنبال ردیف اول خوب دنبال کنید
ورق محافظ را از چسب جدا کنید. کفپوش ها را تنظیم کرده و چندین بار آن را به شدت همیشه از مرکز به سمت لبه ها، با تأکید بر حاشیه فشار دهید.
برش را با گرفتن 2 کاشی انجام دهید. اولین کفپوشA (با کاغذ محافظ آن) را بر روی آخرین کاشی نصب شده قرار دهید. کفپوش دوم B را بر روی آن قرار دهید و آن را با دیوار لمس کنید. از کاشی B به عنوان یک قاعده استفاده کنید و روی کاشی A خط برش علامت بزنید. مطابق علامت برش داده شده، کاغذ محافظ را برداشته و کفپوش را قرار دهید. این فرآیند باید برای هر برش لبه ها استفاده شود.
نحوه برش کفپوش وینیل: برای برش های نامنظم، طرح دقیق آن را روی کاغذ ردیابی کنید آن را با دقت برش دهید سپس آن را روی کفپوش تولید کنید و برش را انجام دهید. ورق محافظ را برداشته و آن را قرار دهید.
اگر برخی از کفپوش های وینیل جدا شده نشان می دهند کفپوش را با سشوار گرم کنید و در صورت لزوم با استفاده از غلتکی روی آن ناحیه محکم بمالید.

در ادامه بخوانید: نصب کاشی: آموزش نصب کاشی با چسب بر روی کاشی قدیمی

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929