تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نحوه نصب کاشی سرامیکی کف بر روی کاشی سرامیکی قدیمی

نصب سرامیک بر روی سرامیک قدیمی کف

نصب یک سرامیکی جدید کف روی یک کاشی کف سرامیکی موجود چیزهایی است که بیشتر صاحبان خانه ها می توانند با آن مواجه شوند. این واقعاً تفاوت چندانی با نصب کاشی بر روی سیمان ندارد با دو اخطار مهم. کاشی کف موجود باید جامد و به کف زیر بچسبد.

اگر شما در طبقه ای که مشکلی دارید کاشی کنید ممکن است به زودی کف دیگری ایجاد کنید. دوم، لایه جدید کاشی، ارتفاع را افزایش می دهد که می تواند مسائل مربوط به درها و پاساژها به اتاق های مجاور ایجاد کند.

1. کف موجود را برای مشکلات را بررسی کنید.

اگر دوغاب یا هر کاشی ترک خورده باشد این نشانه ای از یک مشکل است که شما نمی خواهید کاشی کاری کنید. با چوب به کف بزنید. اگر صداهای توخالی وجود داشته باشد نشان دهنده کاشی های سست و یا یک مشکل زیربنایی است و نشانه دیگری از وضعیتی است که شما نمیخواهید کاشی کنید. کاشی های سست را بررسی کنید. با یک چوب پنبه به آرامی روی هر کاشی قدیمی ضربه بزنید. اگر صدا جامد باشد کاشی خوب است. اگر صدا به نظر می رسد توخالی، کاشی شل است و باید ثابت شود. یک درز در اطراف کاشی ایجاد و از یک اهرم برای بالا بردن کاشی قدیمی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن کاشی های قدیمی، با دقت کار کنید.با توجه به دستورالعمل سازنده، یک مقدار کم ملات نازک را با هم مخلوط کنید و آن را به پشت کاشی بمالید. کاشی قدیمی را در جای خود قرار دهید. اگر مجبور بودید کاشیهای قدیمی را بچسبانید قبل از رفتن به مرحله بعدی، 24 ساعت صبر تا ملات چسب خشک شود.

2. تفاوت ارتفاع را که طبقه جدید ایجاد می کند بررسی کنید.

آیا به اندازه یک ضخامت کاشی یا کمی بیشتر است. ملات نازک، اختلاف ارتفاع قابل توجهی را اضافه نمی کند. درب ها را بررسی کنید ایا به کف گیر می کند. معمولاً اتاق زیادی وجود دارد اگر کف از سطح درب پایین باشد ممکن است نیاز به پایین تر بردن درب داشته باشید.

3. با توجه به دستورالعمل ها، یک سنباده بر روی سطح بزنید و سپس سطح را تمیز کنید.

نقطه شروع خود را علامت بزنید این باید یک خط مستقیم از یکی از طولانی ترین دیوارها باشد ترجیحاً در یک خط از محل یک درب باشد. این تضمین می کند که کاشی درست به نظر برسد حتی اگر اتاق خارج از مربع باشد.

4. با توجه به مسیر بسته، مخلوط ملات نازک چسب را بین خط و دیوار خود پخش کنید.

اندازه بتونه توسط اندازه و نوع کاشی تعیین می شود. برای اندازه درست با کسی که در فروشگاه کاشی است مشورت کنید. ابتدا لایه نازک چسب را روی سطح با تخت ماله بپوشانید تا یک اتصال خوب ایجاد شود و درز قدیمی را پر کنید. سپس با استفاده از وسیله شانه ای آن را روی سطح بچرخانید.

5. کاشی را در برابر خط قرار دهید و در سمت دیوار کار کنید.

اطمینان حاصل کنید که دوغاب درزها سازگار و مستحکم هستند. برای اطمینان از یک پیوند خوب، به آرامی کاشی ها را به ملات بچسبانید. برش کاشی را بر روی دیوار انجام دهید.

6. اجازه دهید سطح حشک شود

به همین ترتیب، سراسر طبقه را کار کنید و اجازه دهید 24 ساعت بماند.

7.دوغاب را در سطح پخش کنید

سپس تمام سطح را دوغاب داده و دوغاب اضافی را پاک کنید.

وسایل کار مورد نیاز کاشی کاری 

ماله شکاف دار
چسب
کاشی بر
دوغاب
پخش کننده دوغاب
اسفنج

در ادامه بخوانید: نصب کاشی و سرامیک کف

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929