تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نحوه نصب کاشی روی دیوار با چسب

نصب کاشی دیواری سخت نیست اگر شما ضروریات آن را بدانید. قبل از شروع، شما باید یک سطح تمیز، کاشی، چسب و ابزار برای سریعتر ساختن فرایند نصب داشته باشید. کاشی های سفالی را می توان تقریباً در همه جا نصب کرد اما معمولاً مشتریان ترجیح می دهند آنها را در آشپزخانه و حمام نصب کنید.

بنابراین، بیایید گام به گام نحوه نصب کاشی دیواری نشان دهیم

آماده سازی سطح

کاشی های دیواری می تواند روی هیئت دیوار خشک، گچ یا سیمان نصب شود. اطمینان حاصل کنید که سطح تمیز و سطح قبل از شروع صاف است. اگر در ناحیه ای که در تماس با آب قرار دارد کار می کنید می خواهید اطمینان حاصل کنید که دیوار خشک باشد تا بتواند وزن کاشی را تحمل نماید. اگر میخواهید کاشی دیواری را بر روی یک سطح رنگی نصب کنید توصیه می شود قبل از نصب، سطح را سنباده بزنید.

تنظیم چسب

چسب کاشی را با یک ماله شیار دار پخش کنید خطوط طرح را پوشش ندهید اطمینان حاصل کنید که چسب را می توانید در محل مورد نظر که در آن نصب می کنید استفاده کنید. برخی از چسب ها در مناطق با رطوبت بالا کار نخواهند کرد. ماله در حدود زاویه 45 درجه نگه دارید به طوری که چسب یک ارتفاع یکنواخت پیدا کند.

نصب کاشی های دیواری

یک سطحی در برابر سطح قرار داده و شروع به نصب کاشی در دیوار کنید کاشی ها باید به صورت چسبانده شده به چسب کشیده شوند تا آنها در چسب قرار گیرند هنگامی که ردیف اول خود را نصب کرده اید صفحه سطح را حذف کنید. هنگام نصب کاشی دیواری، حتما مطمئن شوید که چسب چسبیده به دو طرف نیست. اگر چسب فشرده شود چسب آن بیش از حد است.

برش کاشی ها

در طول فرآیند نصب دیوار، شما باید برخی از کاشی ها را برش دهید تا بتوانند به درستی کار کنید. هنگامی که تمام کاشی ها را داشته باشید علامت گذاری می کنید که چقدر باید برش دهید. شما می توانید خطوط مستقیم بکشید و از یک کاشی بر برای برش استفاده نمایید.

دوغاب ریختن

همه اسپاکرها را حذف کنید و همه کاشی ها را بشویید. از یک شناور لاستیکی استفاده کنید و با یک زاویه 45 درجه ای، دوغاب را اعمال کنید. محکم فشار دهید تا همه حفرات بپوشانید. با یک اسفنجی مرطوب و آب پاک اضافی آن را کنید. با استفاده از یک پارچه نرم، هر جسمی اضافی را پاک کنید.

مقالات مرتبط

نصب کاشی با چسب

نصب کاشی بر روی دیوار گچی

انواع چسب سرامیک - روش تهیه و استفاده

توجه: در صورت نیاز به خدمات نصب کاشی و سرامیک با سایت استاد کار مهندس فتحی تماس بگیرید

 

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929