تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

سیمانکاری نما

نما نقش زیبایی و عایق حرارتی و برودتی را در ساختمان ایفا می کند که از هدر رفت انرژی تولید شده توسط سیستم های گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند نمای شسته سیمانکاری امروزه یکی از پر طرفدارترین نماها می باشد. سیمان شسته از مستحکم ترین و مقاومترین نماهای ساختمانی می باشد و در طرح ها ورنگ های مختلف اجرا می گردد.


سیمان و ماسه در نمای ساختمان در گرمای خیلی شدید یا سرمای شدید آسیب نمی بیند و استحکام بالاتری نسبت به سایر نماها دارد در نماکاری ساختمان از نمای سیمانی متنوع استفاده می شود که شامل تگرگی، چكشی، تخته ماله، سیمان شسته و غیره می باشد كه با دانه های ماسه رنگی مختلف ساخته می شود اگر سطح ها ی بزرگ دیوار ساختمان با سیمان تخته ماله شود در اثر نشست های ساختمان ممکن است ترك های ریزی در آن ایجاد شود.
در سیمان كاری ابتدا با سیمان معمولی و ماسه زیر كار را آستر می کنند قبل انجام آستر باید سطح دیوار شمشه گیری شود سپس میان شمشه ها را با ملات سیمان و ماسه پر می کنند در مدت سیمان كاری و تا چند روز بعد از سیمانکاری باید روزی 3 - 4 بار محل سیمان كاری شده با آب خیس شود اگر این آب دهی انجام نشود ماسه به صورت پودر در آمده و می ریزد.

انواع سیمانکاری

سیمانکاری طرح چوب
سیمانکاری طرح چکشی
سیمانکاری نمای رومی
سیمانکاری نمای شسته
سیمانکاری استخر
سیمانکاری جکوزی
سیمانکاری کلاسیک
توجه: سایت استادکار دارای سیمانکاران مجرب همکار می باشد که سال ها در زمینه نمای رومی و سیمانی سابقه کار دارند در صورتی که قصد انجام نمای سیمانی را دارید با ما تماس گرفته تا استادکاران سیمان کار به شما معرفی شوند.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929