تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نگهداری استخر

به طور کامل تمیز کردن استخر به صورت هفتگی در طول فصل شنا اطمینان آب شنا و ایمنی را تضمین می کند. در نگهداری استخر تعمیر و نگهداری مناسب برای استخر شما ضروری است این تعمیر و نگهداری مورد نیاز بهره وری مطلوب را جایگزین می کند. خدمات تعمیر و نگهداری استخرها باید مقرون به صرفه باشد و استخر شما را به اندازه کافی شفاف نماید.

خدمات تعمیر و نگهداری استخر استاد کار شامل:
- آزمایش PH، قلیایی و سطوح کلر
- اضافه کردن مواد شیمیایی ضروری به آب استخر شما برای تعادل کامل
به طور مرتب (روزانه یا هفتگی بسته به نوع استفاده، آب استخر خود را آزمایش کنید) و در صورت لزوم مواد شیمیایی را اضافه کنید. و به دنبال دستورالعمل های تولید کنندگان یک درمان شوک منظم، آب جلبک ها، باکتری ها، خاک و سایر مواد آلایشی را که ممکن است به استخر وارد شده باشند تمیز می کند.
- برس کنار استخر برای حذف خاک
از برس برای پاک کردن خاک دو طرف و پایین استخر شما جمع شده استفاده کنید رسوب را به سمت تخلیه اصلی ببرید تا بتوان آن را به راحتی از بین برد.
- پاکسازی جعبه ها از برگها و باقی مانده ها
برای جمع آوری برگ ها، حشرات و سایر روی سطح استخر از یک کفکیر جمع آوری برگ استفاده کنید سعی کنید که قبل از اینکه درون استخر ته نشین شوند جمع آوری شوند.
- نظارت بر تمیزی و عدم آسیب دیدگی سطوح داخلی و خارجی استخر  
- کنترل  کیفیت ورودی و خروجی مجراهای آب استخر
- کنترل تجهیزات استفاده شده در استخر
-  کنترل وضعیت و نشت های احتمالی سیستم لوله کشی
-  بازرسی تخلیه صافی پمپ ها
-  نظارت بر سیستم گرمایش استخر، جکوزی و سونا
- بررسی میزان ماده ضدعفونی کننده در آب (مانند کلر)
- بررسی میزان ذرات جامد محلول در آب (TDS)
- بررسی جریان آب
سیستم گردش آب شما شامل اسکیمر، پمپ، سیلندر پمپ، تخلیه و فیلتر می باشد سیستم کمک می کند تا مواد شیمیایی به طور موثری کار کند و تضمین می کند که آب به درستی فیلتر شود.
- دمای آب
- تعمیرات تجهیزات استخر
اگر تجهیزات استخر شما نیاز به تعمیر و یا ارتقاء داشته باشد با ما یک تماس تلفنی داشته باشید  تا استادکاران مجرب برای تعمیرات تخصصی تجهیزات استخر  برای شما فرستاده شوند ما می توانیم تعمیرات و نصب کامل خدمات را در تمام انواع تجهیزات استخر شامل (فیلترها، پمپ، تایمر و غیره) انجام دهیم

توجه: برای ساخت استخر، تعمیر و نگهداری استخر، خرید تجهیزات استخر و اب بندی استخر با سایت استاد کار مهندس فتحی تماس بگیرید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929