تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بهترین نقاش ساختمان چگونه یک اطاق را رنگ می کند

رنگ پرایمرنقاشی دیوارهای داخلی ساده ترین راه برای تمیز کردن محل شما می باشد اما اگر شما دقت نکنید این پروژه می تواند به سرعت به یک کابوس تبدیل شود.

با این شش راهنمایی که بهترین نقاش برای رنگ کاری بکار می گیرد می توانید مکان زیبایی داشته باشید. نقاشی ساختمان واقعاً دشوار نیست و آموزش های تخصصی نیاز ندارد و هر صاحب خانه ای می تواند یک اتاق را رنگ کند ولی نیاز به کمی صبر، تمرین و برخی از توصیه های مفید است.
این راهنمایی بهترین نقاش می تواند کمک کند تا حتی یک تازه کار نیز به نتایج حرفه ای با کیفیت دستیابی پیدا کند به دنبال این پیشنهادات و شما نه تنها بهتر نقاشی را دارید بلکه کار شما سریع تر و تمیز تر خواهد شد.
1. آماده کردن سطح کار
یک نقاش ماهر موفق پس از درست آماده سازی سطح کار رنگ کاری را شروع می کند این بدان معناست که شما باید خراش، شن و ماسه، پچ و هر سوراخ، ترک، دندانه و نقص روی سطح را پر کنید این بخش های سرگرم کننده نقاشی یک اتاق نیست اما مهم ترین بخش آن است. بدون رنگ، بدون در نظر گرفتن هزینه، رنگ، ضخامت و اهداف کارخانه سازنده رنگ، و ار بین بردن ترک های دیوار نقاشی را شروع نکنید.
2. رنگ پرایمر
رنگ پرایمر برای دیوارها و سقف الزامی است و نوعی رزین زیر کار است که به جای روغن زیر کار استفاده می شود اگر از آن بر روی گچ استفاده نکنید بعداً احتمال پوسته کردن رنگ وجود دارد لذا هوشمندانه است که قبل از رنگ کاری از آن استفاده کنید پرایمر سه عملکرد اصلی دارد اول، آن لکه ها مسدود مس کند دوم اجازه می دهد تا یک پوشش برای رنگ باشد سوم و مهمتر از همه، بهبود چسبندگی رنگ، که تا حد زیادی سبب کاهش پوسته کردن و لایه برداری می شود.
نقاشان حرفه ای اغلب مقدار کمی از رنگ روکش را به رنگ پرایمر مخلوط می کنند این ترفند تا حد زیادی توانایی پنهان کردن کامل سطح روکش را در ابتدا افزایش می دهد.
3. برای پوشش، پارچه برزنت مخصوص نقاشی بهتر از پلاستیک است
پلاستیک یک راه ارزان برای حفاظت از کف و مبلمان برای جلوگیری از پاشیدن رنگ ارائه می دهد اما خیلی بهتر است که سرمایه گذاری روی پارچه های برزنتی باشد زیرا با دوام و مقاوم در برابر پاره شده است آن یک سطح صاف ارائه می دهد و رنگ پاشیده شده را جذب می کند بر خلاف پلاستیک که با پاشیدن رنگ به آن لغزنده می شود پارچه برزنتی به راحتی در اطراف گوشه و درگاه تا می شود که انجام با ورق های پلاستیک غیر ممکن است به علاوه، بسیاری از پلاستیک ها باید بعد از استفاده دور انداخته شوند  پارچه برزنتی یک عمر دوام دارد.
4. غلطک مخصوص رنگ آمیزی را تهیه نمایید
یک نردبان متحرک تلسکوپی تهیه نمایید غلتک رنگ در طول های مختلف تا  18 فوت طول وجود دارد اما یکی از 18 تا 36 اینچ طول به اندازه کافی برای رنگ اتاق با سقف 8 تا 9 پا بلندی. خوب است بررسی کنید که دسته غلتک رنگ شما دارای سوراخ رزوه در پایان باشد و سادگی بر روی غلطک پیچ و تاب بخورد.
هنگامی خرید غلتک رنگ دارای چنگک با نساجی نرم و هسته فلزی سفت و سخت داشته باشد و مطمئن شوید و در پایان رشته هم فلز باشد دستگیره تمام پلاستیک بیش از حد انعطاف پذیر هستند کنترل آن سخت است.
5. از یک توری رنگ استفاده کنید از یک سینی استفاده نکنید.
غلطک رنگ در یک سینی رنگ بی ثمر است در اینجا سریع تر، تمیز تر و بهتر است که رول رنگ به طور مستقیم از یک سطل5  گالنی با استفاده از یک توری رنگ استفاده شود. توری رنگ به سادگی، فلزی یا پلاستیک روی صفحه مستطیل شکل است که قلاب بر روی لبه سطل سفت و سخت است سبد را تا نیمه با رنگ پر نمایید و سپس توری را در داخل سطل آویزان کنید.
6. روش ذخیره سازی وسایل نقاشی در شب
اگر شما در حال نقاشی در تمام روز هستید اما هنوز هم برای فردا باید رنگ آمیزی نمایید لازم نیست که با طریق مراحل دشوار برس و غلتک را تمیز کنی در عوض، به سادگی با قلم مو و یا رول غلطک را در بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی محکم بسته بندی کنید اگر لازم باشد پلاستیک برای مهر و موم از هر گونه هوا دو برابر کنید سپس برس و غلتکی پیچیده در پلاستیک را در یخچال و فریزر برای تازه نگه داشتن آنها قرار دهید اگر این کار را نکنید تمام تجهزات شما در مدت کوتاهی در برابر هوا خشک می شود و شما باید این وسایل را دوباره تهیه نمایید این روش نگهداری را می توان برای چند روز ادامه داد.

توجه: نقاشی ساختمان خود را به استاد کاران ماهر سایت استاد کار بسپارید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929