تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی ساختمان در شهر قم و تهران

بازسازی ساختمان در شهر قم

با فرا رسیدن فصل تابستان، گرم شدن هوا نیاز افراد را به تغییر یا نوسازی محیطی که در آن زندگی می کنند آشکار می کند. از آنجایی که هوای سرد و بارانی در زمستان شرایط ایده آلی را برای بازسازی منازل یا محل کار فراهم نمی کند، کارهای نوسازی نیز به ماه های بهار و تابستان موکول می شود.

هوای گرم در ماه های بهار و تابستان شرایط بهتری را برای انجام عملیات بازسازی و تعمیر فراهم می کند.

نوسازی چیست؟

معنی فرهنگ لغت «نوسازی» «تغییر» است. در حالی که این تغییر گاهی ساختار و شکل گیری جدیدی را آشکار می کند، گاهی اوقات فرآیندهای تعمیر را پوشش می دهد.
بر این اساس، در حالی که مردم خانه و محل کار خود را مطابق با نیاز خود تغییر می دهند، گاهی اوقات نیاز به نوسازی ساختمان های قدیمی نیز دارند که کارکردهای کاربری را انجام نمی دهند.

چگونه خانه را بازسازی کنیم؟

اگرچه فرآیندهای نوسازی منازل و محل کار در برخی نقاط مشابه است، اما با توجه به اندازه و هدف استفاده از محل کار تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد.
به عنوان مثال، بازسازی خانه به طور کلی شامل تعمیراتی مانند نصب نقاشی، آشپزخانه و حمام می شود، در حالی که بازسازی محل کار نیازمند رنگ های مقاوم در برابر آتش، سیستم های کف سنگین است که بسته به هدف ایجاد محل کار، مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی دارند.
در بازسازی خانه معمولاً به تمام مراحلی که می توان در مورد خانه انجام داد فکر می کنیم، مانند رنگ آمیزی و سفید کاری به منظور بازسازی، تعمیر تاسیسات قدیمی، یا درب و پنجره های فرسوده، کابینت حمام آشپزخانه، کف پارکت. سیستم های عایق حرارتی و آب. این عملیات ممکن است یک عملیات تجدید یا تعمیر باشد.
رنگ های پایه آب Baumerk کم هزینه و کارایی بالا را برای بازسازی با طیف گسترده ای از رنگ ها به طور جداگانه برای فضاهای داخلی و خارجی طراحی می کنند. اکریلیک پایه آب که دارای ترکیب شیمیایی پلیمری اکریلیک مبتنی بر آب است که یک رنگ سازگار با محیط زیست و استفاده آسان برای سلامتی انسان با ظاهر زیبایی شناسی بالا است، اغلب در فرآیندهای بازسازی خانه ترجیح داده می شود.

بازسازی محل کار چگونه انجام می شود؟

در دفتر یا محل کار بزرگتر، فرآیندهای نوسازی اساساً شبیه به آنچه در خانه انجام می شود است. در این راستا، در حالی که پوشش کف، رنگ دیوار و مراحل نصب در محوطه اداری انجام می شود، اما در مناطقی مانند کارخانه ها به محصولات با کارایی بالا نیاز است.
مواد کفپوش با کارایی بالا، پوشش هایی با مقاومت شیمیایی بالا، مواد شیمیایی ضد گرد و غبار، مواد مقاوم در برابر بارهای سنگین در مناطق کارخانه مورد نیاز است. این مواد باید دارای ویژگی های قوی، ماندگار و با کارایی بالا باشند و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی خارجی قرار نگیرند.
در طبقه بندی کفپوش های مواد شیمیایی ساختمانی استاد کار، مواد پوشش کف بر پایه پلی اورتان، اپوکسی، سیمانی که برای مصارف صنعتی طراحی شده اند، محصولاتی مناسب برای فرآیندهای نوسازی محیط کار ارائه می دهند.
استاد کار به لطف طیف گسترده ای از محصولات با محتوای شیمیایی مختلف قادر است مناسب ترین راه حل را برای نیازهای کاربر ارائه دهد. با محصولات با کارایی بالا، دارای مصالح ساختمانی است که می توان با خیال راحت در مکان هایی مانند کارخانه ها، محل های بارگیری، آشیانه های هواپیما، انبارها و بیمارستان ها برای پوشش کف استفاده کرد.

چگونه باید مصالح را برای بازسازی کامل انتخاب کرد؟

از آنجایی که مراحل بازسازی منزل و محل کار متفاوت خواهد بود، مصالح مورد استفاده در کارهای بازسازی – تعمیر نیز باید متفاوت باشد. شما می توانید با تیم مجرب استاد کار، متخصص مواد شیمیایی ساختمانی، برای دریافت بهترین مصالح بازسازی برای نیازهای خود تماس بگیرید.

برنامه ریزی نوسازی در 5 مرحله

1. اینکه کدام کار بازسازی باید انجام شود، متناسب با نیاز خانه یا محل کار تعیین می شود.
2. هزینه تکمیل فرآیند نوسازی محاسبه و بودجه تعیین شود.
3. یک برنامه زمان بندی منطقی باید برای تمام فرآیندهای نوسازی- تعمیر تهیه شود.
4. مواد مورد نیاز نوسازی باید تامین شود. برای به دست آوردن کارایی مطلوب در ساختمان ها، انتخاب مصالح با کیفیت در این مرحله بسیار مهم است.
5. هنگامی که فرآیند نوسازی شروع می شود، باید از پیشرفت آن مطابق جدول زمانی اطمینان حاصل شود.
توجه: برای نازک کاری ساختمان و بازسازی ساختمان با سایت استاد کار مهندس فتحی تماس بگیرید تا جهت بازدید منزل مسکونی شما راهنمایی لازم انجام شود.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929