تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نوسازی آپارتمان در قم - بازسازی ساختمان

نوسازی آپارتمان در قم

بازسازی نیاز به طی مراحلی دارد که مهندسین همکار با سایت استادکار به این مراحل آشنایی کامل دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند.

فهرست
1. معرفی
2. فرآیند نوسازی
یافتن پروژه
بودجه
ارزیابی وضعیت
ایمن کردن ساختمان
رضایت
ساخت و سازهای اولیه
کار و ضمیمه های ساختاری
رفع اول
رفع دوم
تزئینات
به مانع برخورد کردن
3 . اشکالات معمول در نوسازی
دارایی اشتباه
کنترل هزینه ضعیف
بودجه نادرست
روی کار غیر ضروری متمرکز شدن
مواد نادرست
هزینه بیشتر از "سقف بازار"
مدیریت
4. نوسازی در رابطه با یک عنصر حرارتی
5. اطلاعات بیشتری کسب کنید
مقالات مرتبط در زمینه طراحی ساختمان
منابع خارجی
اصطلاح "نوسازی" به روند بازگشت چیزی به وضعیت خوب تعمیر اطلاق می شود. در صنعت ساخت و ساز، نوسازی به روند بهبود یا نوسازی ساختمان قدیمی، آسیب دیده یا معیوب اشاره دارد. این مخالف با "مقاوم سازی" است که چیزی را برای ارائه یک جزء یا ویژگی در اصل نصب نمی کند ، یا "نوسازی" که فرآیند بهبود با تمیز کردن، تزئین یا تجهیز مجدد است.
مطابق سند تأیید شده آیین نامه ساختمان، "نوسازی اساسی" به معنای "نوسازی ساختمان است که بیش از 25٪ از مساحت ساختمان در حال بازسازی است".
برای مردم معمول است که ملک های خریداری شده، اغلب خانه ها را خریداری کنند و آنها را به عنوان وسیله ای برای افزایش ارزش خود، نوسازی کنند. به طور معمول، کارهای نوسازی به عنوان "لوازم آرایشی" یا "ساختاری" طبقه بندی می شوند.
نوسازی سازه ممکن است شامل موارد زیر باشد:
برنامه های افزودنی
تبدیل شیروانی
ساخت زیرزمین.
طراحی مجدد برنامه های کف.
سیم کشی مجدد، لوله کشی مجدد و غیره.
نوسازی لوازم آرایشی و بهداشتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
نقاشی و سایر اشکال دکوراسیون و تعمیرات جزئی.
کفپوش
به روز رسانی وسایل و اتصالات.
محوطه سازی سبک

فرآیند بازسازی آپارتمان

آماده سازی دقیق برای نوسازی قبل از شروع، شرایط اساسی برای برآورد هزینه و برنامه احتمالی و درنهایت ارائه یک پروژه موفق و بدون مشکل است.
پیدا کردن یک پروژه
موتورهای جستجوی آنلاین ساده ترین روش برای یافتن خواص مناسب هستند اگرچه باید در نظر داشت که عوامل ممکن است از پتانسیل واقعی برخی از خواص آگاهی نداشته باشند.
این ویژگی ها ممکن است با استفاده از دهان به دهان یا به سادگی با باز نگه داشتن چشم در هنگام عبور از ساختمان ها نیز پیدا شوند.
خیلی اوقات، پروژه های نوسازی در حراج فروخته می شوند به پیشنهادات بسته شده یا به پیشنهادات نهایی تسویه می شوند. درک این فرایندها برای تبدیل شدن به یک داوطلب موفق ضروری است.

تأمین هزینه بازسازی

اگر قرار باشد نوسازی زیبایی بیشتری داشته باشد وام دهندگان ممکن است بهترین گزینه برای دستیابی به وام باشند. اگر کار ساختاری بیشتری لازم باشد به عنوان مثال برای تبدیل به املاک قابل سکونت باشد پس تأمین اعتبار ممکن است به یک وام دهنده ویژه نیاز داشته باشد. وام دهندگان متعددی وجود دارند که وام های خاص برای نوسازی را ارائه می دهند که فقط واریز نقدی اندک مورد نیاز است. آنها غالباً وامهای پرداخت مرحله ای هستند به این معنی که وجوه در حین تحویل پروژه در نقاط عطف مختلف رها می شوند.
کمک های مالی نیز می تواند برای کارهای نوسازی یا در سطح محلی از طرف مقامات محلی یا در سطح ملی از سوی دستگاه های دولت مرکزی در دسترس باشد.
علاوه بر این، هزینه های دیگری نیز در رابطه با پروژه های نوسازی وجود دارد از جمله:
جستجوها
بررسی ها و هزینه های ارزیابی.
هزینه های خرید ملک (از جمله مالیات بر زمین).
هزینه های مالی
هزینه های قانونی.
هزینه های سفر.
امنیت و ذخیره سازی.
اتصال مجدد به خدمات.
هزینه های حرفه ای مانند مدیران پروژه، مهندسین سازه، معماران و غیره.
تصویب آیین نامه ساختمان.
اجازه برنامه ریزی
مبلمان، اتصالات و تجهیزات.
صندوق احتمالی در صورت شرایط غیر منتظره.

ارزیابی وضعیت

دریافت یک ارزیابی دقیق از وضعیت ساختمان حائز اهمیت است. از یک نقشه بردار می توان برای تهیه گزارش ساختمان که تعمیرات اساسی یا تحقیقات بیشتر مورد نیاز را به عهده دارد تهیه کرد. این همچنین به شناسایی نوع ساختاری که در طول سازه مورد استفاده قرار می گیرد کمک می کند تا از نظر طراحی و ساختهای مناسب، هدفی را فراهم کند.
به طور کلی حضور در این نظرسنجی سودمند است زیرا در این صورت می توان سوالات پرسید یا توجه نظر سنجی را به موضوعات خاص جلب کرد.
در صورت بازسازی یا تمدید ساختمان، می توان از نظرسنجی اندازه گیری شده و تهیه نقشه های مقیاس استفاده کرد.
ساختمان را ایمن کنید
اگر ساختمان بیش از چند ماه خالی بماند خراب می شود. اگر به دلیل شکستن پنجره، کاشی های لغزنده و غیره، داخل آن مرطوب می شود همچنین ممکن است یک اموال خالی مستعد ابتلا به خرابکاری، دزدی و سرقت باشد.
بنابراین مهم است که قبل از شروع کار، یک ملک ایمن و سپس ساخته شود. کرکره های فلزی را می توان اجاره داد یا از تخته سه لا برای تخته پنجره ها و درها استفاده شود. برای اطمینان از بخش های سقفی آسیب دیده می توان از ورق های ضد آب استفاده کرد.
ساختمانها و پوشش بیمه مسئولیت عمومی ممکن است برای محافظت در برابر صدمات، آتش سوزی، کارهای ساختمانی و غیره لازم باشد.
نکته: برای ارزیابی و تعیین هزینه بازسازی و نوسازی ساختمان در قم و سایر شهرستان ها با سایت استادکار مهندس فتحی تماس بگیرید تا پیمانکار مجرب به شما معرفی شود.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929