تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

لوله کش آب اصفهان

لوله کش ساختمان

نحوه نصب لوله های آب - دستورالعمل نصب لوله های آب در 8 مرحله آسان آورده می شود.

این که آیا این یک کار بازسازی است یا اتمام یک خانه از پیش ساخته شده، باید لوله های آب آن را نصب کنید. یکی از انواع لوله های مورد استفاده در مسیر یابی خطوط آب در داخل خانه سیستم خط آب SmartFix یا لوله های قرمز رنگ است. هر دو می توانند دمای آب تا 95 درجه سانتیگراد را تحمل کنند و طول عمر بالایی دارند

بیشتر بخوانید: لوله کشی آب ساختمان

مرحله 1

آب اصلی خانه را قطع کنید. قطع کردن لوله ای که فشار آب بر روی آن باشد باعث بروز آسیب می شود.
همچنین حتماً چند شیر آب را برای خارج کردن فشار اب در خطوط یا لوله ها باز کنید.

مرحله 2

محل نصب لوله ها را مشخص کنید. در صورت بازسازی که به لوله های جدید احتیاج دارد نقطه انتهایی لوله جدید و اینکه از کجا می خواهید آن را به لوله های موجود وصل کنید شناسایی کنید.

مرحله 3

سوراخ هایی را در گل میخ ها ایجاد کنید که امکان قرار گیری لوله های جدید را فراهم می کند. اگر لوله ای در امتداد یک دیوار موجود اجرا شود باید سوراخ هایی را در گل میخ های آن دیوار سوراخ کنید تا مسیری برای لوله جدید فراهم شود.

مرحله 4

کل مسیر لوله جدید خود را با استفاده از قطعات لوله مستقیم، زانو و زاویه برای تبدیل گوشه ها آماده کنید. لوله را به سمت منبع و به نقاط خروجی هدایت کنید.

مرحله 5

تمام اتصالات را با برش لوله به طول و قرار دادن زاویه یازانو شکل دهید تا به نقطه بعدی در مسیر لوله برسید. هنگامی که لوله قرار گرفته و به درستی بریده شده است انتهای لوله و قسمت داخلی زانو یا زاویه را با پاک کننده صحیح تمیز کنید.

مرحله 6

اطمینان حاصل کنید که کلیه اتصالات به منبع خروجی محکم وصل شده باشند. پس از روشن شدن آب، هرگونه نشت در طول مسیر نیاز به برش لوله و نصب یونیونی برای از بین بردن نشتی دارد.

مرحله 7

لوله را در نقطه ای از لوله کشی موجود که قسمت جدید در آن قرار خواهد گرفت برش دهید. از برش در هر دو طرف لوله اندازه گیری کرده و لوله را ریز کنید تا اتصالات Tee در خط لوله قرار بگیرد.

مرحله 8

هر اتصالی را که برای ایجاد یکپارچگی ساخته شده است بررسی کنید و انتهای جدید لوله را ببندید یا در هنگام باز کردن منبع آب یک سطل را برای گرفتن آب در آن قرار دهید. آب را دوباره باز کنید. به دنبال هرگونه نشت در همه جا باشید. هنگامی که تأیید کردید که هیچ نشتی در سیستم وجود ندارد کار انجام شده است
هر گونه خدمات تاسیسات و لوله کشی اب و فاصلاب در تهران، اصفهان و سایر شهرستان ها را از استادکار ماهر سایت استاد کار درخواست کنید کافی است تا به ما تلفن بزنید تا استادکار ماهر برای انجام پروژه شما ارسال شود.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929