تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

تعمیر و نوسازی استخر شنا

از تعمیرات جزئی تا تعمیرات کامل همانند خانه و ماشین های ما، اجزای استخر شنا و تجهیزات در نهایت باید تعمیر شود و حتی جایگزین شود.

استخرهایی با پوسته های بتنی در استخر شنا و تاسیسات آبگرم برای مدت زمان طولانی به صاحبان اصلی استخر واگذار می شوند. با این حال، اثرات زیست محیطی در طول زمان سبب مشکلاتی در انها می شود و نیاز به بازسازی دارند. کارآمدی تجهیزات در طول زمان کمتر و نیاز به تعمیر و جایگزینی پیدا می کنند. لوله کشی و قطعات الکتریکی از بین می روند و نیاز به جایگزینی دارند. استادکاران مجرب سایت استاد کار در تمام این زمینه های زیر می تواند شما را یاری نماید.
خدمات تعمیر استخر شنا عبارتند از:
تعمیرات و یا جایگزینی تجهیزات
لکه گیری کردن
بر طرف کردن عیوب چراغ های استخر
بر طرف کردن عیوب لوله های آسیب دیده و درزگیری کردن
کنترل و رفع عمل کرد بد استخر
تست فشار و تشخیص نشتی
خطوط آب گرفتگی
بازسازی استخرهای موجود می تواند ظاهر تازه ای برای استخرهای خسته و قدیمی ایجاد کند. کتیبه، کاشی و پلاستر های جدید زندگی جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. به علاوه صنعت تجهیزات به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشد تا کارایی عملیاتی و هزینه های عملیاتی کارآمدتر شود و بازسازی تجهیزات یک روش منطقی برای صرفه جویی پول در درازمدت است.
خدمات نوسازی استخر شنا شامل:
گرفتن درزها و ترک های استخر
تغییرات در کتیبه یا جلوه استخر
اتمام ظاهر درون استخر
جایگزینی پمپ
تعمیر کاشی
مقابله با ترمیم
تعمیر پلاستر
تعمیر فایبر گلاس
جایگزین وینیل بوش
بازسازی کف استخر
هر نوع سفارش دیگر
اگر مشکلی با تجهیزات استخر خود دارید آن را نادیده نگیرید با ما تماس بگیرید. تکنسین های حرفه ای ما قادر به تشخیص و برآوردی برای حل آن هستند. ما خدمات تعمیر و نگهداری سیستم کلر یا آب شور را در زمینه های زیر ارائه می دهیم:
تعمیر پمپ
تعمیر موتور
تعمیر تمیزکننده استخر
تمیز کردن فیلتر
تعمیر لوله کشی
تعمیر دریچه
تعمیر کلریناتور
پمپ ها و فیلترها
کلریناتورها
پمپ های حرارتی و بخاری های گاز
سیستم های اتوماسیون شیمیایی
پاک کننده های اتوماتیک
تعمیر تایمر برق و کنترل پنل
توجه: اگر شما تصمیم به نصب یک استخر جدید دارید باید بدانید که مطمئنا گزینه های بسیاری برای انتخاب شکل، رنگ، عمق، طراحی پاسیو و غیره وجود دارد. اما آیا می دانستید که گزینه های متعددی برای جابجایی نیز وجود دارد؟ شما می توانید رنگ استخر خود را تغییر دهید انتخاب مواد شامل مارسیت، سنگ ریزه، فایبرگلاس و کوارتز مهم است. با انواع گزینه های رنگ استخر و انتخاب های مواد، شما می توانید سطح استخر سفارشی خود را ایجاد کنید و نگاه و احساس یک استخر با نام تجاری جدید داشته باشید. برای بازسازی استخر خود با سایت استادکار مهندس فتحی تماس بگیرید تا استادکار مجرب متناسب با کار شما معرفی گردد.
مطالب مرتبط

  1. چگونه یک استخر کار می کند
  2. کاشی کاری استخرهای شن
  3. ساخت استخر بتنی توسط استادکار
  4. ساخت استخر شنا - راهنمایی و نگهداری
  5. کاشی کار استخر: اجرای سرامیک کاری استخر

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929