تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

راه اندازی خط تولید سوسیس و کالباس

راه انداری خط تولید سوسیس و کالباس

با توجه به حجم اتاق، حجم تولید، روش های پردازش و تنوع محصولات، همراه با شما ما ترکیبی از ماشین های مناسب با طیف وسیعی از تنوع محصولات را با توجه به نیاز شما برایتان تهیه می نماییم.

در یک خط تولید، مواد اولیه گوشت چرخ شده، برگر و یا نوع سوسیس خام بر روی میز قرار داده می شود مواد به وسیله یک تسمه نقاله با یک آشکارساز فلزی به چرخ دنده منتقل می شود بعد از خردکردن، مواد به میکسر آسیاب انتقال داده می شود مواد تشکیل دهنده اضافه می شود و پس از چرخه مخلوط، محصول به واحد پرکننده ارسال می شود و برای بسته بندی آماده می شود.
تولید سوسیس در ابتدا به عنوان یک وسیله برای حفظ و حمل گوشت توسعه یافت. جوامع ابتدایی دریافتند که انواع ادویه جات خشک شده را می توان به گوشت خشک اضافه کرد. 600-500 سال قبل از میلاد از سوسیس در چین، رم و یونان استفاده شده است. کلمه "سوسیس" از واژه لاتین "salsus"  مشتق شده است که به معنای نمک یا حفظ شده توسط نمک است. محصولات سوسیس و کالباس تا به حال به طیف گسترده ای از طعم ها، بافت ها و شکل ها ناشی از تغییرات مواد تشکیل دهنده و فرایندهای تولید تبدیل شده است. سوسیس در محبوبیت رشد کرد و شهرت و ثروت را به بسیاری از سازندگان سوسیس و شهرهای مختلف آورد. امروزه بیش از 250 گونه به فروش می شود. نقش معاصر سوسیس به راحتی به سبک زندگی مدرن ما آورده شده است به عنوان یک غذای ظریف برای تفریح و همچنین دوره اصلی غذاهای سریع و آسان مصرف می شود. علاوه بر این، سوسیس به دلیل اثر اضافه نمک، PH، مراقبت، خشک کردن و پخت و پز برای حفظ محصول و از بین بردن باکتری های مضر یک محصول نسبتاً سالم برای مصرف هستند. سوسیس یک غذای مناسب در تعداد زیادی از انواع و طعم های موجود است. سوسیس یک منبع عالی از پروتئین با کیفیت بالا هستند که حاوی تمام اسید آمینه ضروری در مقادیر لازم برای رشد، نگهداری و ترمیم بافت بدن است. سوسیس همچنین مقدار قابل توجهی از ویتامین ها و مواد معدنی را فراهم می کند.
سوسیس از گوشت گاو، گوساله، گوسفند، مرغ و شکارهای وحشی یا از هر ترکیبی از این گوشت ساخته می شود. امروزه تولید سوسیسها با روشهای قدیمی و فرآیندهای جدید علمی و بسیار مکانیزه به یک ترکیب منحصر به فرد تبدیل شده است. به طور سنتی، سوسیس به شکل متقارن شکل گرفته است اما اکنون می توان آن را در انواع مختلفی از شکل ها و اندازه ها یافت تا نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. سوسیس ها را می توان به روش های مختلف دسته بندی کرد اما احتمالا مفید ترین آنها این است که چگونه آنها پردازش می شوند. روش های تولید سوسیس به راحتی قابل تشخیص هستند و انواع سوسیس وجود دارد.
فرآیندهای اصلی تولید سوسیس به شرح زیر است:
● انتخاب مواد تشکیل دهنده
● مواد تشکیل دهنده گوشت
● ترکیب گوشت و غیر گوشتی
● چاشنی و پر کردن
● دودی کردن
● بسته بندی و ذخیره سازی
سایت استادکار با داشتن کادری مجرب از مهندسین مشاور و کارخانه های طرف قرارداد با (بیش از نیم قرن تجربه کاری) می تواند در راه اندازی و خرید دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید سوسیس و کالباس و تامین ماشین الات سوسیس و کالباس فروشگاهی نیاز شما را تامین نمایند اگر در فکر راه اندازی خط تولید هستید ما می توانیم شما را در خرید ماشین الات نو، دست دوم (استوک) یاری نماییم.

در صورت نیاز به مشاوره در راه اندازی و خرید خط تولید ماشین آلات سوسیس و کالباس از 0 - 100 با استادکار مهندس فتحی تماس بگیرید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929