تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

چسب مخصوص آب بندی و تعمیر استخر

نیاز به نصب مجدد یا تعمیر کاشی ها در استخرهای شنا چگونه است؟ به دنبال راهی برای نگه داشتن کاشی های استخر از سقوط در خط آب در آینده هستید؟

محصولات AquaBond ذکر شده در این صفحه نتایج بهتری برای تعمیر کاشی های استخر را ارائه می دهند و همه آنها کم هزینه هستند و به راحتی قابل استفاده هستند.

چسب مخصوص تعمیر کاشی های استخر

SR-3000 Compound Repair Structural یک چسب اکریلیک دوطرفه - چسب استخر فوق العاده و در صنعت آبگرم بسیار قوی و سریع است آن در 5 دقیقه سخت می شود نیاز به سطح آماده سازی کمی دارد و ایده آل برای اتصال مجدد سریع و راحت یا جایگزینی کاشی ها در سطوح افقی و عمودی است.
AFW-8000 AquaFlex Sealant یک ترکیب با عملکرد بالا و دو بخش هیبرید رزین است مقاوم به جلبک، کپک و کلر است آن ارای  تثبیت کنندهUV  برای استفاده در بالای آب نیست و باید با مواد اضافی برای تضمین طول عمر پوشیده شود.
UW-5000  (سفید خاموش) یا  UW-5200(خاکستری): ترکیب تعمیر زیر آب یک چسب زیر آب با مقاومت بالا و فوق العاده همه کاره است که می تواند برای تعمیر کاشی های شکسته بالای آب یا زیر آب استفاده شود چسب اپوکسی ترکیبی دو طرفه، بهترین ترکیب ساختمانی برای ارائه یک پایان تمیز و نتایج طولانی مدت است.
برای تعمیر کاشی های استخر ترک ورده وقتی که آنها زیر آب هستند:

چرا کاشی استخر می افتد؟

کاشی های ترک خورده یا افتاده در استخرهای شنا می توانند بیش از یک مشکل ظاهر شوند در حالی که کاشی ها به سادگی یا به دلیل استفاده از چسب های ضعیف برای نصب آنها در ابتدا می توانند به سقوط کنند آنها اغلب به دلیل:
حرکت زمین.
زهکشی نامناسب.
کف پوش ضخیم.
حالت خاک مخصوص.
نشت یا ترک در پشت کاشی در نتیجه رطوبت بین رس و بتن. تضعیف چسبندگی و پیوند.
محل اتصال اصلی که به درستی شستشو داده نشده یا خوب تمیز نشده باشد.
قبل از اصلاح، اتصال مجدد یا جایگزینی کاشی های شکسته یا کاشی های کفپوش، مهم است که تعیین کنید که کدام آسیب رخ داده است اگر یک مشکل اساسی جدی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تعمیر کاشی آن را برطرف نمی کند شما می خواهید از یک محصول AquaBond مناسب برای اولویت دادن مسئله اساسی استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگر سقوط کاشی خط آب یک مشکل تکراری است شما باید یک مانع رطوبت انعطاف پذیر ایجاد کنید تا از رفتن آب به پشت کاشی جلوگیری شود.

برای جلوگیری از رفتن آب به پشت کاشی های استخر در خط آب:

ABC-9100-300 (شفاف) و  ABW-9000-300 (سفید) ضد اب دائمی برای پر کردن شکاف و درزها استخر های حرفه ای گرم و حرفه ای که به ویژه مانند درزگیر سیلیکون کار می کنند اما دارای یک مزیت بزرگ است - انعطاف پذیری دائمی و وضوح!
این به طور دائمی ضد آب، انعطاف پذیر و تثبیت کننده UV می باشند و می توانند بر روی سطوح مرطوب یا خشک استفاده شوند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در اطراف محیط استخر، به منظور جلوگیری از جذب آب از کاشی در خط آب به علت حرکت زمین یا انجماد اعمال کنید.

lمطالب مرتبط

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929