تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی منازل مسکونی

هنگامی که شما برای اولین بار به بازسازی خانه های قدیمی نگاه کنید کار به اندازه کافی ساده به نظر می رسد شما می خواهید نو آوری یا بازسازی انجام دهید این بدان معناست که شما به قطعات اصلی نگاه می کنید زیرا تعمیر خانه های قدیمی در جهت حفظ میراث و سنت است و زمانی بازسازی خوب انجام شده است که به شکل اول در آید اما گاهی اوقات ترمیم می تواند با مشکل در کار برخورد کند به ویژه زمانی که شما با یک آسیب قابل توجه از نوع نیاز به تخریب دیوار، برخورد می کنید

لذا شما باید به طور جدی با فن آوری خانه های قدیمی آشنا باشید در بازسازی منزل مسکونی همه چیز مانند گرانیت، سنگ مرمر، کاشی، سرامیک وغیره استفاده می شود اما در جهان امروز بیشتر تمرکز بر روی هزینه و بازپرداخت آن است.
در حالی که بازار مسکن در بسیاری از مناطق بر کیفیت منازل است لذا عاقلانه است که بر روی بازسازی به دقت سرمایه گذاری شود.

بازسازی خانه های قدیمی

در بیشتر موارد، زمانی که یک مشکل در داخل دیوار وجود دارد حداقل نیاز به تخریب بخشی از دیوار برای کشف کردن مشکل می باشد مطمئناً، شما ممکن است قادر به استفاده از یک آینه دسته بلند و یا برخی ایده های دیگر با فن آوری پایین برای دیدن بخشی از آنچه که وجود دارد می باشید
چگونه می توانید بدون پاره کردن دیوار، پشت دیوارها را نگاه کنید دوربین های با تکنولوژی بالا به کمک شما می ایند کارشناسان سوراخی در دیوار ایجاد کرده و دوربین های کوچک را به پشت دیوار هدایت می کنند و آنچه در پشت دیوار وجود دارد را مشاهده می نمایند. اما این دوربین می تواند خیلی بیشتر از فقط یک نگاه انجام دهند. وسیله ای به نام borescope می تواند فن آوری مادون قرمز برای تشخیص درجه حرارت های مختلف در داخل دیوار ایجاد نماید لذا برای تعیین نشت و مشکلات دیگر استفاده می شوند تست اولتراسوند در دیوار می تواند یک ایده برای ضخامت مناطق خاص ارائه دهد.
رادار ضربه راه دیگری برای نگاه به داخل خانه بدون پاره شدن دیوار می باشد این کار بسیار مشابه رادار داپلر است رادار پالس تصویری دقیق از چگونگی کل ساختار می فرستد. در نظر داشته باشید که هر یک از این تکنیک ها می توان نسبتا گران باشند با این حال، برای خانه های قدیمی که در آستانه یافتن زندگی جدید هستند هزینه کردن ارزش دارد.

چگونه در بازسازی سرمایه گذاری کنیم

برای آشپزخانه و حمام انتخاب کاشی و کابینت را با سلیقه و به روز رسانی ساده انجام دهید.
به روز رسانی حمام.  شما می توانید از وان با صرف مبلغ بالاتر استفاده نمایید در خرید و فروش، وان جذب کننده مشتری است. و نوع کاشی و سرامیک نیز موثر است.
برای کاهش هزینه تغییرات ساختاری مانند حرکت دیوارها و برش اتاق را محدود کنید.
نگه داشتن لوله کشی و تغییرات الکتریکی را به حداقل برساند.
درستون زنی جدید سیستم های خنک کننده و غیره را در نظر داشته باشید.
در صورت نیاز به بازسازی منازل مسکونی با سایت استادکار تماس بگیرید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929