تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

چسب کاشی

چسب کاشیچسب کاشی یک محصول با پایه سیمان و مواد افزودنی خاص که برای چسباندن کاشی و سرامیک بر روی سطوح سیمان از پیش آماده شده و یا سرامیک قدیمی استفاده می شود.

 

روش آماده سازی ملات چسب کاشی

به منظور ساخت این ملات، در ابتدا 10 کیلوگرم چسب کاشی را با 2.5 - 3 لیتر آب مخلوط و هم بزنید. پس از 5 دقیقه، فرآیند تکان دهنده را دوباره ادامه دهید تا زمانی که یک ملات خمیری به دست آید. پس از ساخت ملات، دیگر مواد افزودنی مانند سیمان، آهک به ملات اضافه نشود.

روش استفاده چسب کاشی

سطح بستر باید عاری از هر گونه چربی، رنگ و یا گرد و غبار باشد.
کمی سطح بستر را مرطوب کنید و پس از آماده سازی ملات چسب کاشی، چسب با ماله شانه ای به ضخامت 3 تا 10 میلی متر گسترش داده و سپس کاشی را بچسبانید.
در صورتی که کاشی بزرگتر از ابعاد (20 x 20 ) باشد علاوه بر استفاده از چسب بر روی سطح کار نیاز به مالیدن چسب بر پشت کاشی نیز می باشد بیست و چهار (24) ساعت پس از نصب کاشی، شیارهای کاشی را با استفاده از پودر پر نمایید. ملات آماده خمیری شکل را می توان تا 20 دقیقه برای کاشی کاری استفاده کرد این ملات در حدود 2.5 ساعت سفت می شود.

مقدار مصرف چسب کاشی

میزان مصرف چسب کاشی 4.5 کیلوگرم در متر مربع است.

سایز ماله

مقدار چسب kgm²

3

2

4

2 - 3

6

4

8

5 - 6

چسب کاشی در بسته های چند لایه با وزن 25 کیلوگرم ± 2 ٪ بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.
این محصول با توجه به شرایط آب و هوایی قرار داردن حداکثر 8 کیسه در بالای یکدیگر حدود پنج ماه ماندگاری دارد و پس از باز شدن بسته، ماندگاری سیمان حداکثر تا یک هفته است.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929