تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

دوربین مدار بسته | استادکار: فروش، نصب، لیست قیمت

راه حل های نظارت تصویری ابزار امنیتی هستند که به کاهش جرم و محافظت از مردم و اموال آنها کمک می کند. تیم همکار با استاد کار طراحی، نصب، حفظ و ارتقاء طیف گسترده ای از راه حل های نظارت تصویری را برای رفع نیازهای خاص مشتریان از شرکت های تجاری بزرگ تا سیستم عامل امنیت خانه، از سیستم های دوربین ساده برای دفاتر و کسب و کار کوچک تا راه حل های پیچیده برای سیستم های مدیریت ترافیک شهری را به عهده می گیرد.

طراحی و نصب سیستم های CCTV ( دوربین مدار بسته) با استفاده از امنیت ویدئویی کمک می کند تا از سرقت در هنگام ارائه یک محیط ایمن برای سازمان و پرسنل جلوگیری کند. با در دسترس بودن اتصال به اینترنت با سرعت بالا، نظارت از راه دور و پخش ویدئویی مقرون به صرفه و قابل اعتماد در هر نقطه از جهان ممکن شده است. تلویزیون مدار بسته بیش از امنیت اضافه شده است. همکاران استادکار دوربین مدار بسته سیستم های مدیریت ویدیویی را طراحی می کند تا به سازمان شما کمک کند تا کارایی و سودآوری بیشتری داشته باشد. و مکان های متعدد را از راه دور مشاهده و مدیریت کنید.
دوربین مدار بسته یک سیستم تلویزیونی است که در آن سیگنال ها به طور عمومی توزیع نمی شوند اما در درجه اول برای نظارت و اهداف امنیتی نظارت می شوند.
دوربین مدار بسته به استقرار استراتژیک دوربین ها و مشاهده جزییات ورودی دوربین در مانیتور ها متکی است. از آنجا که دوربین ها با مانیتورها و یا ضبط های ویدئویی در ارتباط با کابل های کواکسیال خصوصی یا با ارتباطات بی سیم ارتباط برقرار می کنند، "مدار بسته" نامیده می شوند تا نشان دهند که دسترسی به محتوای آنها تنها توسط کسانی طراحی می شود که بتوانند آن را ببینند.
سیستم های قدیمی تر دوربین مدار بسته از مانیتورهای سیاه و سفید کوچک و کم با قابلیت های تعاملی استفاده می کردند. صفحه نمایش های مدرن CCTV می تواند رنگ و نمایشگر با رزولوشن بالا باشد و می تواند شامل قابلیت افزایش زوم در یک عکس یا ردیابی چیزی (یا کسی) در میان ویژگی های آن باشد. دوربین مداربسته به یک نظارت کننده اجازه می دهد با افراد در محدوده بلندگوهای مرتبط با دوربین صحبت کند.
دوربین مدار بسته معمولا برای مقاصد مختلف استفاده می شود، از جمله:
حفاظت از محیط پیرامون در مناطق و تاسیسات متوسط تا امنیت بالا.
مشاهده رفتار زندانیان زندانی و بیماران بالقوه خطرناک در تجهیزات پزشکی.
نظارت بر ترافیک
نظارت بر مکان هایی که برای یک انسان خطرناک هستند برای مثال محیط های بسیار رادیو اکتیو یا سمی صنعتی.
ساختمان و امنیت محل.
دریافت یک ضبط بصری از فعالیت ها در شرایطی که لازم است حفظ امنیت و کنترل دسترسی (مثلا در عملیات برش یا مرتب سازی الماس؛ در بانک ها یا فرودگاه ها).
دوربین مدار بسته برای نظارت بر ترافیک (و فروش بلیط اتوماتیک) به تماشای مناطق یا محله های جرم و جنایت در حال افزایش است. استفاده از چنین تکنولوژی های CCTV موجب نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی در بسیاری از نقاط جهان شده است، به ویژه در مناطقی که در انگلستان و اروپا اتفاق می افتد و به طور معمول بخشی از روند پلیس است.

راهنمایی برای ایجاد یک سیستم نظارت عمومی ( دوربین مدار بسته) شامل:

1. قبل از سرمایه گذاری، نیازها و بودجه خود را ارزیابی کنید.
2. برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری، زیرساخت ها و سایر هزینه های در حال انجام را پیش بینی کنید.
3. نقشه مکان های دوربین را برای به حداکثر رساندن نمایش مشاهده کنید.
4. یکپارچگی با سایر تکنولوژی ها را در نظر بگیرید (به عنوان مثال سیستم های تشخیص گلوله، نرم افزار نقشه برداری جرم)
5. حفاظت از حفظ حریم خصوصی در استفاده از سیستم.
6. هزینه ها و مزایا را با استفاده از نظارت فعال مقایسه کنید.
7. سیستم های دوربین را با شیوه ها و روش های موجود ادغام کنید.
8. تنظیم و مدیریت انتظارات واقعی برای کیفیت ویدیو.
9. استفاده از سیستم های نظارتی برای تکمیل، جایگزین کردن، نظارت روزمره، تحقیقات و پرونده های قانونی
10. ضبط شواهد ویدئویی با شهادت شهود در دادگاه.
دوربین مدار بسته برای تشخیص جرم و افزایش امنیت عمومی استفاده می شود. این یک روش شناخته شده برای ارائه مراقبت مؤثر برای کسب و کار شما است. سیستم های دوربین مدار بسته می توانند متناسب با نیازهای انواع مختلف دارایی مانند فروشگاه های خرده فروشی، ایستگاه های بنزین و دفاتر باشند. دوربین مدار بسته می تواند از ساده تا پیچیده متنوع باشد. برای مثال، یک سیستم دوربین مدار بسته میتواند برای شناسایی افراد ورودی به فروشگاه یا شناسایی وسایل نقلیه عبور کند. پیش از نصب یک سیستم دوربین مداربسته، صاحب کسب و کار باید اهداف اصلی سیستم را تعیین کند تا بتواند طراحی سیستم و خرید تجهیزات مناسب را اطلاع دهد. هنگامی که اهداف یک دوربین مدار بسته برای کسب و کار در نظر گرفته شده باشد تعدادی از اجزای سیستم وجود دارد که می توانند نصب شوند.
ویژگی های یک سیستم خوب که پلیس می تواند برای بررسی جنایات استفاده کند، در زیر آمده است:
سیستم های رنگی دوربین مداربسته سیستم ترجیحی هستند زیرا به طور کلی شواهد بهتر نسبت به سیاه و سفید (گاهی اوقات به عنوان تک رنگ) ارائه می شود. آنها دیدگاه واقعیتری نسبت به تصویر را فراهم می کنند و به دلیل تصویر طبیعی تر، شناسایی افراد و چیزها را ساده تر می کنند. با این حال، آنها نیاز به مقدار بیشتری از نور از دوربین های سیاه و سفید و با وضوح پایین (کیفیت تصویر) دارند. دوربین مداربسته رنگی نیز گرانتر از دوربین های سیاه و سفید است.
همه سیستم ها باید همه ی دوربین ها را در هر زمانی که سیستم روشن است، ضبط کند. به طور کلی، توصیه می شود که یک سیستم دوربین مدار بسته به طور 24 ساعته عمل کند.
ضبط کننده های ضبط دیجیتال (DVR ها) وسیله ترجیحی برای ضبط و ذخیره تصاویر هستند. DVR ها دارای هارد دیسک های رایانه ای هستند. فایل های تصویری DVR ها از کیفیت عالی برخوردار هستند و با گذشت زمان از بین نمی روند فضای کمتری را ذخیره می کنند، برای جستجو آسان تر هستند و می توانند از طریق یک شبکه کامپیوتری قابل مشاهده باشند. تمام دیدگاه های ثبت شده باید با زمان، تاریخ و شماره دوربین توضیحی که آن را ضبط کرده است، علامت گذاری شود.
ضبط کننده دیجیتال مورد استفاده باید قادر به تولید یک کپی از بینایی ضبط شده باشد تا بتوان آن را به محققان پلیس و هر نرم افزار خاصی که مورد نیاز آن است، داده شود.
نصب یک منبع برق بی وقفه UPS)) به منظور تامین برق برای هر دو DVR و دوربین در نظر بگیرید.
هشدارها نشان می دهد که دوربین مداربسته در حال استفاده است تاثیرات بازدارنده دوربین های CCTV را افزایش می دهد.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

DVR باید در یک مکان ایمن نصب شود جایی که در معرض گرد و غبار یا آب قرار نگیرد. DVR همانند یک کامپیوتر گرما تولید می کند بنابراین اگر در تهویه مناسب قفسه بندی شود تهویه مناسب لازم است.
دسترسی به DVR باید به شدت توسط مدیریت کنترل شود. اگر تصاویر در یک دادگاه مورد استفاده قرار گیرد ممکن است از طرف مدیریت افرادی را که توانستند به تجهیزات دسترسی داشته باشند به منظور حصول اطمینان از دادرسی درخواست کنند.
یک مانیتور باید با DVR نصب شود تا بتواند بینایی ضبط شده را مشاهده کند.
دوربین باید ثابت بماند و نباید لرزش، ضربه و یا حرکت دیگری که بر روی کیفیت تصاویر تاثیر بگذارد داشته باشد.
دوربین باید هرگز به طور مستقیم به نور خورشید یا نورهای قوی نگاه نداشته باشد زیرا شدت ممکن است یک نقطه دائمی در سطح حساس ایجاد کند و زخمهای سفید در نمایش ارائه شود.
دوربین هایی که در خارج از یک کسب و کار واقع شده اند نباید از عبور از گذرگاه ها جلوگیری کنند تا از حرکت غیرمجاز یا سرقت جلوگیری شود. در نظر بگیرید که براکت های ضد تانکر را به تمام تجهیزات خارجی نصب کنید.
اطمینان حاصل کنید که دوربین برای مشاهده صحنه در همه زمان ها کافی است. این ممکن است به معنای نصب چراغ های اضافی یا گلهای با وضوح بالاتر در چراغ های موجود باشد.
آگاه باشید که در زمان های مختلف روز، نور خورشید یا ماشین ممکن است مستقیما به لنز دوربین برسد. خیره شدن به طور قابل توجهی روی تصویر ویدئویی تاثیر می گذارد. بعد از نصب، کیفیت ضبط ها را در زمان های مختلف روز و شب برای اطمینان از کیفیت اطمینان حاصل کنید.
توصیه های حرفه ای هنگام نصب یک سیستم دوربین مدار بسته جدید یا ارتقاء یک سیستم موجود توصیه می شود. مشاوران آموزش دیده می توانند به طور خاص برای کسب و کار شما و محیط تجاری که در آن فعالیت می کنید مشاوره ارائه دهند. مشاوره با یک شرکت معتبر CCTV اطمینان حاصل خواهد کرد که کسب و کار شما بهترین کیفیت تصاویر CCTV را برای پیشگیری از جرم و اهداف تحقیق کیفری به دست می آورد.
برپایی
قرار دادن دوربین برای موفقیت همه سیستم های دوربین مدار بسته بسیار مهم است.
بینایی ضبط شده باید به مدت 30 روز قبل از رونویسی، در ضبط کننده ایده آل باشد.
اطمینان از میزان ضبط تنظیم شده است تا تصاویری روشن از اعمال مردم را ارائه دهد. افراد ضعیف ضریب نفوذ افراد را "تند و سریع" نشان می دهند و ممکن است از شواهد مهم جرم و جنایت دست یابند. میزان جذب سریع تر باعث می شود که اقدامات نرم تر، طبیعی تر و تمام جنبش ها را بگیرند. حداقل 6 فریم در ثانیه توصیه می شود. بیست و پنج فریم در ثانیه به عنوان زمان ضبط واقعی در نظر گرفته می شود.
هرچه میزان ضبط بالاتر باشد فضای دیسک سخت تر بر روی DVR مورد نیاز خواهد بود. بنابراین، تعادل بین بهترین شیوه و بهترین شواهد لازم است. با این وجود، کیفیت تصویر را قربانی نکنید تا طول عمر بینایی حفظ شود. سرمایه گذاری برای خرید یک هارد دیسک بزرگتر بسیار بهتر است.
دوربین های مداربسته باید زمینه های استراتژیک را که فعالیت مردم را جذب می کنند، پوشش دهند. حداقل یک دوربین باید برای گرفتن تصاویر از افراد تنظیم شود که آنها را قادر سازد شناسایی کنند (از نظر ظاهری و کیفیت چهره آنها).
قرار دادن دوربین را می توان با طرح یک طرح طبقه بندی کرد. فاصله دور از دوربین را به ناحیه تحت نظارت و میدان دید که دوربین ضبط می کند را در نظر بگیرید.
اطمینان حاصل کنید که دوربین ها در سطح چشم در پشت مناطق متقاطع اجرا می شوند. این یک تصویر کامل از مجرم را قادر می سازد. دوربین های سقف در شناسایی کمک نمی کند.
اطمینان حاصل کنید که هر دوربین نصب شده بر روی سرش جزئیات دقیق چهره افراد را جمع آوری می کند و از تمایل به قرار دادن یک دوربین به اندازه کافی متمرکز نخواهد شد که تنها بر بالای سر خود تمرکز کند.
دوربین ها برای مکان های آسیب پذیر باید به طور استراتژیک در مناطق با گردش مالی بالا و همچنین به طور مستقیم خارج از محل نصب شده باشد.
هنگام تنظیم دوربین در کسب و کار خود، به خاطر داشته باشید که محصول ضبط شده را بازیابی کنید تا مطمئن شوید کیفیت تصویر مناسب است. اگر شما نمیتوانید جزئیات شخصیت در تصویر را تشخیص دهید، نه پلیس.
اگر دوربین به سادگی برای پوشش یک منطقه وسیع تنظیم شود معمولا جزئیات کافی برای شناسایی فرد به پلیس ارائه نمی دهد. بهتر است تعداد دوربینها را تنظیم کنید هر کدام با یک هدف خاص (جدول و اطلاعات مربوط به مکان و هدف دوربین CCTV را ببینید). به این ترتیب، وقتی پلیس دیدگاه ضبط شده را مشاهده می کند دیدگاه های فردی، شواهد کافی برای نشان دادن آنچه که رخ داده است، فراهم می کند.
هنگامی که سیستم CCTV فعال می شود و حرکت در محل هدف رخ می دهد، واحد DVR شروع به ضبط می کند. با این حال، از تشخیص حرکت ویدئویی در یک برنامه خارجی بدون برنامه ریزی دقیق استفاده نکنید.

نگهداری دوربین مدار بسته

همه سیستم ها باید به طور منظم نگهداری و آزمایش شوند.
یکی از مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری اصلی سیستم های CCTV، قرار دادن محافظ شیشه قبل از تمیز کردن خانه است. برای این منظور، برخی از دوربین واحدهای مسکونی به طور واقعی با تیغه های خود و تلگراف مایع تمیزکننده می آیند. اطمینان حاصل کنید که پوشش های محافظ دوربین به عنوان جمع آوری گرد و غبار یا خاک پاک می شوند زیرا تصاویر ضبط شده کاهش می یابد.
محوطه گنبدی برای دوربین های سقف نصب شده داخلی باید از گرد و غبار و سایر مواد نگهداری شود.
هر هفته یک چک باید از زمان و تاریخ سیستم در برابر ساعت دقیق شناخته شده انجام شود.
در هفته ای یک بار، مدیریت باید بینایی ثبت شده از هر دوربین را بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که تصاویر هنوز با تصویر مورد نظر گرفته شده اند و هنوز در فوکوس قرار دارند.
از نظر دوربین هر هفته دوربین را چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز ایمن ثابت شده است و به طور تصادفی با آن دست و پنجه نرم نکنید.
یک گزارش نگهداری کتبی باید برای سیستم CCTV نگهداری شود. ورود به سیستم باید ضبط انجام شده و جزئیات آن را انجام دهد. این باید توسط شخص تکمیل چک در زمان انجام آنها امضا شود.
به یاد داشته باشید که تمام تجهیزات دوربین مدار بسته دارای طول عمر محدودی هستند اما معمولا بیشتر از 5 سال است. توصیه می شود که یک قرارداد نگهداری برای پوشش دادن نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته محافظت شود. این تعمیر و نگهداری معمولاً عمر طول عمر تجهیزات را افزایش می دهد. با توجه به توصیه سازنده، سیستم خود را جایگزین کنید.

مدیریت اطلاعات دوربین مدار بسته

دیدگاه ضبط شده تنها در صورت شواهد مفید خواهد بود اگر اطمینان حاصل شود.
بنابراین، بینایی ثبت شده نباید دستکاری، تغییر یا افزایش یابد.
تعداد کارکنانی که دسترسی به تجهیزات CCTV و اطلاعات دید را دارند باید محدود به موارد ضروری برای نگهداری سیستم باشد.
کارکنان سیستم را برای ارائه اطلاعات ضبط شده به پلیس آموزش دهید. در صورت امکان، کارکنانی که برای این نقش انتخاب شده اند ترجیح می دهند در حین یک حادثه در محل و یا به آسانی در تماس باشند به طوری که بتوان فیلم های ویدئویی را به سرعت به پلیس ارائه داد.
مهم است که سیستم CCTV مستند شده و یک کتابچه راهنمای کاربر در دست باشد که نحوه عملکرد سیستم را توضیح دهد. این را می توان با نگهداری گزارش نگهداری کرد.
فردی که داده های بینایی را به پلیس می دهد شاهد خواهد بود. آنها باید درک درستی از سیستم CCTV داشته باشند و بتوانند مدارک را در دادگاه در مورد اقداماتی که برای تهیه نسخه ای از اطلاعات برای پلیس انجام داده اند ارائه دهند.
توجه: اگر نیاز به دوربین مدار بسته در محل خود دارید یک ایمیل به ما زده یا با شماره تلفن 09353097929 تماس گرفته و نیاز خود را مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ و لیست قیمت پروژه دوربین مدار بسته برایتان ارسال شود این مهم است که اگر دوربین فیلمبرداری با کیفیت خوب از یک حادثه در دسترس باشد این می تواند به پلیس کمک کند تا یک تحقیق را در یک زمان کوتاه انجام دهد و مجرمان را با موفقیت پیگیری کند. متاسفانه بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته به درستی نصب نشده اند نگهداری نشده اند فیلم های ضعیف با کیفیت ارائه شده یا در حین حادثه خاموش شده اند. در صورتی که شواهدی از این سیستم در سیستم های دوربین مداربسته به دست آمده باشد ممکن است توسط یک دادگاه حذف شود.

 پکیج های ویژه دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929