تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

کاشی کاری استخرهای شنا

استخرهای شنا در مناطق مرطوب هستند و برای کاشی کاری استخر، به علت شرایط استفاده شدید و شرایط نگهداری نیاز به مهارت خاصی می باشد. در این مورد، چسب کاشی نیاز به داشتن ویژگی های باندینگ و انعطاف پذیری قوی دارد و کاشی ها باید به انواع حملات مقاوم باشند.


کاشی ها در غوطه وری دائمی به فشار آب و یا ضد فشار در هنگام خالی بودن استخر هستند. بنابراین چسب کاشی باید به اندازه کافی در برابر آب مقاوم باشد تا اطمینان حاصل شود چسبندگی خوب کاشی را در همه موارد ایجاد می کند.

حملات شیمیایی

کلر موجود در استخر ها و استفاده از مواد شوینده به طور مستقیم بر دوام دوغاب کاشی تاثیر می گذارد. انتخاب یک مخلوط مناسب مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای ساخت یک استخر شنا برای طولانی مدت لازم است.
همچنین بخشهای خاصی از استخر در معرض شرایط تهاجمی بیشتری نسبت به دیگران قرار دارند:
دوغاب کناره های استخر در خط آبی ممکن است در معرض فرسایش بیشتر از حرکت آب قرار گیرد.
اطراف استخر ممکن است تحت رژیم های مکرر تمیزکاری قرار گیرد.
دیوارهای اتاق داخل استخر در معرض رطوبت دائمی قرار می گیرند و همچنین نیاز به مقاومت در برابر آب دارند

راه حل این مشکلات

آماده سازی بستر استخر

اطمینان حاصل کنید که سطح تمیز، سالم، صوتی، بدون گرد و غبار، قارچ، گریس و لایتنس باشد. سازگاری بستر را بررسی کنید از یک چکش، برای قسمت های توخالی و شل استفاده کنید. از Conrep 331 TX سطح بتن توخالی استفاده کنید (تعمیر از 5 تا 50 میلی متر) یا هر ماده تعمیری دیگر در محدوده سادامکو وبر برای تعمیر استفاده کنید.
ایجاد لایه ضد آب قبل از کاشی استخر
قبل از کاشی، یک ورقه سیمان ضدآب پانعطاف پذیری 110FX را اعمال کنید. یک پوشش اولیه از این محصول دو جزء (پودر + رزین) را اعمال کنید سپس لایه ی Plastic.Mesh F15 را در لایه اول قرار دهید و یک لایه دوم از Weber.dry 110FX را اعمال کنید. اجازه دهید تا قبل از شروع کار کاشی کاری خشک شود.

روش کاشی کاری استخر

مهم است که یک چسب را با سطح مناسب انعطاف پذیری برای انطباق با خواص مورد انتظار حرارتی یا حرکات آب و یا انحراف بستر زیر بار، انتخاب کنید. Weber.col flex برای کاشی در استخرهای خصوصی و عمومی ترجیح داده می شوند.
weber.col plus می تواند برای فیکس کردن کاشی در استخرهای خصوصی کمتر از 80 m³ در کاشی های سرامیکی استفاده می شود (نه موزاییک). اما Weber.col توصیه می شود. کاشی ها را روی چسب کاشی قرار دهید و آنها را به طور قاطعانه فشار دهید.

دوغاب دادن کاشی

دوغاب دادن کاشی ها، باید حداقل 24 ساعت بعد از اتمام فیکس کردن کاشی انجام شود از weber.joint کامل در استخر شنا خصوصی استفاده کنید. برای استخرهای عمومی، توصیه می شود از اپوکسی بر پایه دوغاب مانند weber.joint epo استفاده کنید.
توجه مهم:
حداقل 10 روز پس از دوغاب دادن صبر نمایید و سپس استخر را آب کنید.

کاشی کار استخر: اجرای سرامیک کاری استخر
توجه: استادکاران سایت استادکار در نصب کاشی های سرامیکی، کاشی های شیشه ای، موزاییک ها، کاشی های گرانیتی یا کاشی های سنگ مرمر برای استخرهای سرپوشیده، استخرهای شنا در فضای باز، استخرهای تجاری، چشمه های معدنی و یا دوش استخر تخصص دارند.

 

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929