تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

سنگ کار: سنگ کاری ساختمان

درک ساختمان عمدتاً به نمای آن بستگی دارد. استفاده از فرمول سازه های ساختمانی در نمای ساختمان، فرصت های طراحی نامحدود را برای معماران و برنامه ریزان باز می کند. روکش سنگ نازک محصول کامل برای اضافه کردن کمی هیجان و زیبایی به یک دیوار، ستون، شومینه و یا کباب پز معمولی است

روکش سنگ به عنوان پوشش حفاظتی و تزئینی برای دیوارها و سطوح عمودی داخلی یا خارجی استفاده می شود. روکش معمولی 1 اینچ ضخیم دارد و باید وزن کمتر از 15 پوند در هر فوت مربع (73 کیلوگرم در متر مربع) باشد تا هیچگونه ساختاری اضافی ساختاری لازم نباشد. شما می توانید از سایر مصالح ساختمانی نیز استفاده کنید و یا از لحاظ اقتصادی، ایده های منحصر به فرد را اجرا کنید روش های مختلفی برای نصب روکش سنگ وجود دارد. بستر مورد استفاده، تعیین می کند که کدام روش نصب باید استفاده شود.
روکش سنگ در ابتدای قرن نوزدهم توسعه یافت سازه ها در سراسر امپراتوری روم بخشی از بلوک های سنگی از جمله آبشار سگویا در اسپانیا ساخته شده است که از بلوک های گرانیت ساخته شده است. مردم در امپراتوری روم نیز بتن (از سیمان و سنگ های قیمتی) را توسعه دادند. سنگ به عنوان بخشی از چهره این سازه های بتنی جدید در امپراتوری روم، همانطور که در کالسیوم دیده می شود.
روکش سنگی در ابتدا ظاهر خود را در اواخر 1800s ظاهر شد. قدیمی ترین محصول روکش سنگی اکنون در حال تجزیه است.. سنگ های مورد استفاده عبارت از "گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن، سنگ آهک و سنگ تخت" بودند. در اوایل توسعه آن، روکش نازک سنگ فقط توانایی استفاده در زمینه هایی مانند داخل ساختمان ها، نمای خیابان ها و مغازه ها را داشت.
ضخامت مشترک روکش سنگ در دهه 1930 به یک و نیم اینچ تبدیل شد. پانل های روکش سنگ به طور کلی توسط روش های ملات نصب شده بودند، با میله های فولادی به لبه های پانل پشتیبانی می شدند. استفاده از روکش سنگ نازک برای نمای کلی ساختمان ها در دهه 1940 ظاهر شد. ساخت و ساز روکش سنگ خیلی از آنچه که ما در دهه 1950 مشاهده می کنیم. بهبود یافته است، بنابراین روکش سنگ به طور موثر تر و با هزینه های پایین تر از هر زمان دیگر حمل می شود. روشهای اتصال رول به فولاد؛ برش ابزار الماس برای ساخت روکش سنگ ناز محبوب شد در حالی که سیلانت الاستومری شروع به جایگزینی تکنیک های ملات در فرآیند ساخت و ساز کرد. روکش سنگی نازک در دهه 1960 بیشتر به یک نگاه استاندارد تبدیل شد - در واقع، آموزش استاندارد بر روی روکش سنگ در کتاب راهنمای مهندسی سنگ مرمر و پانل های پیش ساخته سنگ مرمر که توسط موسسه سنگ مرمر آمریکا و انجمن ملی تولید کنندگان سنگ مرمر منتشر شد
همانطور که پانل های روکش چوب در دهه 1960 نازک تر شد خواص سنگ مورد استفاده برای جبران (به عنوان ملاحظات ایمنی) اهمیت بیشتری یافت. بتن به عنوان کمک به روکش سنگ همچنان توسعه یافته است
ضخامت روکش سنگی در دهه 1980 به دلیل ضخامت 8/1 اینچ (3.2 میلیمتر) به دلیل پیشرفت تکنولوژی، توانست کاهش یابد. ضخامت روکش معمولی نازک در اوایل دهه 2000 سه سانتی متر بود. لنگر پشتیبانی توسط یک نوع خاص از فولاد ضد زنگ یا "آلومینیوم با جداساز مواد متخلخل بین فلز و سنگ ارائه شده است." این لنگرها به پشت پانل ها با میله متصل می شوند.
یک سنگ کار ماهر باید دقت نماید تا روکش سنگ را در طول فرایند نصب تمیز نگه دارید. مهم است که اجازه ندهید ملات روی سطح سنگ خشک شود. آن را قبل از سخت شدن پاک کند. باقی مانده ملات مرطوب بر روی سنگ و ترک کار ظاهر سنگ طبیعی را از بین می برد. از برس سفت و آب تمیز بلافاصله بر روی سنگ برای حذف بقایای کسل کننده استفاده کنید.
کلیه سنگها باید طبق قوانین ساختمان محلی اعمال شوند. نفوذ آب می تواند منجر به آسیب ناشی از نصب نادرست شود.

سنگ کار ماهر و مراحل نصب سنگ

نصب سنگ، مرحله 1: محاسبه مواد

قبل از اینکه بتوانید پروژه نصب را شروع کنید، باید مقادیر مناسب روکش نازک سنگ پروژه را محاسبه کنید.
برای محاسبه مقدار سنگ (طول x ارتفاع) شرمی باشد. اگر پروژه شما شامل سنگ های سنگی باشد، 1 فوت مربع را برای هر خطی از گوشه ها که استفاده می کنید، محاسبه کنید.
یکی از جنبه هایی که هنگام محاسبه مواد شما در نظر گرفته می شود اندازه مخلوط ملات بین قطعات سنگ است. اکثر سنگ ها 1/2 اتصال ملات بسته بندی می شوند. اگر اتصال شما متفاوت باشد تخمین های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

نصب سنگ، مرحله 2: آماده سازی سطح

آماده سازی سطح یک جنبه کلیدی در جلوگیری آسیب است و اطمینان از اینکه طرح سنگی شما در طول عمر نصب، سازگار است.
دیوار بیرونی قاب شامل تخته سه لا، روکش دیوار یا سایدینگ فلزی.
آماده سازی سطح: سطح را با مانع مقاوم در برابر آب و هوا پوشش دهید مطابق با قوانین ساختمان محلی، برای مقاومت در برابر آب و هوا از گیره گالوانیزه یا پیچ 6 در مرکز عمودی و 16 در مرکز به صورت افقی برای نصب استفاده کنید.
سطح را تمیز کنید تا بدون هیچ رنگ و یا آلودگی باشد روکش سنگی می تواند به طور مستقیم به این سطوح نصب شود. اطمینان حاصل کنید که بتن جدید را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ عامل انتشاری (فرم روغن) روی سطح وجود ندارد. سطوح رنگ آمیزی شده باید ماسه ای شده یا به رنگ دیگر رنگ شود. سطح باید بدون رنگ، گرد و غبار یا خاک باشد. اگر تمیز کردن سطح بسیار دشوار است، می توان روی سطح فلز با سطح گیره های بتنی نصب کرد. مطابق با قوانین ساختمان محلی، ورق فلز را با استفاده از گیره گالوانیزه یا پیچ های 6 در مرکز عمودی و 16 در مرکز به صورت افقی نصب کنید از پیچ و مهره ها حداقل شماره 1 استفاده کنید.

نصب سنگ، مرحله 3: خراش سطح

هنگامی که از نبشی فلزی استفاده می شود خراش سطح مورد نیاز است. این مرحله در هنگام استفاده از روکش سنگ به بتن، آجر یا سطح گچ لازم نیست.
1 بخش سیمان با 2.5 قسمت شن و ماسه خشک مخلوط کنید شن و ماسه و سیمان خشک انبوه مخلوط نکنید. به آرامی آب را مخلوط کرده و به طور مداوم مخلوط کنید تا ثبات پیدا کرده و یک خمیر بدست اید حداقل 5 دقیقه مخلوط کنید.
اگر خراش سطح لازم است، از یک ماله سنگی استفاده کنید تا لایه" 1/2 تا 3/4" را اعمال کنید
با استفاده از یک قلاب دندانه دار با ملات شیارهای افقی در سطح ایجاد کنید و اجازه دهید تا 24 ساعت خشک شود.

نصب سنگ، مرحله 4: نصب سنگ

با استفاده از ملات روکش سنگی، روکش سنگ را روی پوست خراش داده شده قرار دهید.
اگر برش سنگ مورد نیاز است با الماس خشک یا برش الماس یا تیغه سنگ تراشی برش دهید. شما همچنین ممکن است بخواهید از یک چکش سنگ تراشی برای شکستن سنگ استفاده کنید به این ترتیب طبیعی تر ظاهر می شود.
سنگ را تمیز کنید: مطمئن باشید که سطح S از گرد و خاک، خاک و یا هر ذره پاک باشد. در صورت لزوم، سنگ را کاملاً شسته و اجازه دهید خشک شود.
نصب سنگ: توصیه می شود قبل از نصب این قسمت ابتدا تمام قطعات گوشه را نصب کنید. همچنین توصیه می شود که راهتان را از پایین بالا ببرید.
برای قرار دادن سنگ، با استفاده از ماله خود، یک رگه ملات در اطراف قسمت پشت سنگ قرار دهید. زیرا در هنگام قرار دادن سنگ در جای خود، مکش ایجاد می کند، که کمک می کند تا سنگ تا زمانی که ملات نصب می شود نگه دارد. سنگ را در برابر دیوار قرار دهید کمی فشار داده و چرخش دهید تا مقداری از ملات آزادانه فشرده شود.

نصب سنگ، مرحله 5: دوغاب ریختن

هنگامی که سنگ را با استفاده از ملات خراش دار فیکس شد مفاصل و یا شکاف بین سنگ، با مایع پر می شوند.
از ملات نوع S قبل از مخلوط استفاده کنید. در نهایت از یک برس نرم محکم استفاده کنید تا گرد و غبار و ملات اضافی از سنگ پاک شود.
هیچ چیزی زیبایی و ظرافت بیشتری از سنگ برای خانه شما ندارد. سنگ کاران نمونه کشور در سرتاسر ایران با سایت استادکار همکاری دارند و ما علاوه بر معرفی استادکار نصب سنگ ماهر می توانیم شما را در خرید سنگ مناسب نیز راهنمایی نماییم سنگ طبیعی به انواع رنگ ها و سبک ها ارائه می شوند. هر پروفیل سنگی یک ترکیب منحصر به فرد از بافت ها و رنگ ها دارد که خصوصیات متمایز سنگ های بومی آنها را تکرار می کنند. با استفاده از محصولات با کیفیت سنگ بالا، طراحی شده برای هر دو مورد استفاده بیرونی و داخلی ساختمان و البته، بهترین نصابان سنگ مصنوعی معرفی شده توسط استادکار زیبایی ساختمان شما افزون می شود.
صرف نظر از ابعاد و اندازه پروژه شما، کارکنان ماهر و با تجربه ما توانایی اجرای هر پروژه، از پایه تا تکمیل آن را دارند. برای هرکدام از خانه های رویایی خود و یا بازسازی خانه های موجود تیم های نصب و راه اندازی استادکار آماده مشاوره و اجرای 0 تا 100 پروژه های شما هستند.

سنگ طبیعی چیست؟

"سنگ طبیعی" اشاره به تعدادی از محصولات معدنی از زمین دارد که بیش از هزاران سال به عنوان مصالح ساختمانی و پیشرفت تزئینی استفاده می شود. این محصولات شامل تراورتن، سنگ مرمر، سنگ آهک، گرانیت، تخته سنگ، کوارتزیت، ماسه سنگ، آدوکین، انیکس و غیره هستند. سنگ طبیعی از بهترین و سازگارترین منابع برای دوام و زیبایی انتخاب می شوند.
چرا سنگ طبیعی را انتخاب کنید؟
سنگ طبیعی منعکس کننده شخصیت منحصر به فرد، ثبات و عظمت است. تغییرات در طیف گسترده ای از رنگ، الگوی و بافت سنگ طبیعی به لحاظ بصری جالب و غیر ممکن است و از آنجا که از زمین می آید از ترکیبات زیست محیطی، انتخاب طبیعی است.

تراورتن چیست؟

تراورتن یک سنگ طبیعی از خانواده Limestone است که بیشتر از کلسیم و سایر مواد معدنی ذخیره می شود. ویژگی های کلیدی سنگ تراورتن، سوراخ هایی است که در اثر سنگفرش از بین می روند. شما می توانید از تراورتن برای عرشه های استخر، کف، پاسیو، حمام و دوش همچنین دکور بیرونی و مصالح ساختمانی استفاده کنید.
سنگ تراورتن 100٪ طبیعی سنگ است شما می توانید آنها را در اندازه ها و الگوهای مختلف پیدا کنید. آنها به طور معمول 1.25 اینچ ضخامت دارند و برای کلبه های استخر، پاسیو و راه های ورودی مناسب هستند.
آیا استفاده تراورتن در اطراف یک استخر ایمن است؟
سنگ مخروطی انتخاب عالی برای استخرها هستند زیرا آنها بدون لغزش هستند و از خورشید هرگز گرم نمی شوند. آنها مواد متخلخل هستند که به راحتی آب را جذب می کنند و آنها برای استفاده در اطراف مناطق مرطوب مانند استخرها و راه های ورودی مناسب هستند آنها می توانند آب را جذب کنند تا از سیل جلوگیری کنند.

آیا تراورین آجدار با دوام است؟

سنگ تراورتن بسیار با دوام است. آنها برای هزاران سال در طبیعت بوده اند و در طول زمان رنگ خود را حفظ می کنند. این در واقع یکی از دلایلی است که مردم تراورتن را بر روی مواد دیگر، مانند آجرهای آجری، که در طول یک یا دو سالگی شروع به فرو ریختن و ترک می کنند، انتخاب می کنند.
تراورتن آجدار چقدر ضخیم است؟
آنها به طور معمول 1.25 اینچ ضخامت دارند و برای کلبه های استخر، پاسیو و راه های ورودی مناسب هستند.

بهترین روش نصب سنگ تراورتن یا سنگ مرمر چیست؟

ما می توانیم بگوییم که برنامه ریزی در مورد چگونگی فضای خالی ، کاوش در محل مورد نیاز، قرار دادن مواد پایه (شن و ماسه)، فشردن زمین، برش در اطراف بیرون، قرار دادن لبه پلاستیکی به زمین، تخمگذار بلبرینگ، برش سنگ ها، برش های سطحی، پر کردن مفاصل (پر کردن شکاف ها)، را انجام دهید

چطور می توانم سنگ تراورتن را تمیز کنم؟

سنگ آهک تراورتن به راحتی توسط مواد اسیدی آسیب می بیند بنابراین استفاده از نوع پاک کننده ها مهم است. پتانسیل هیدروژن PH آنها باید بی طرف باشد. با این حال، قبل از اینکه شما در حال تلاش برای تمیز کردن سنگین با استفاده از آب برای شستن لکه از راه دور شروع کنید. اگر موثر نیست از صابون استفاده می کند، اگر لازم باشد، قلم مو را برای پاک کردن لکه ها استفاده کنید.

روکش سنگ Ledger چیست؟

پانل های سنگی Ledger محصول عالی برای اضافه کردن کمی هیجان و زیبایی به یک دیوار، ستون، شومینه و یا کباب پز معمولی است. شما می توانید سنگ Ledger را به برنامه های داخلی و خارجی بیافزایید.

 توجه: برای هر گونه نمای ساختمان ( نمای آحری، نمای سنگی، نمای کامپوزیت، نمای قزاقی، نمای شیشه ای و غیره ) با سایت استادکار تماس گرفته تا راهنمایی لازم انجام شود و استادکار ماهر نیز برای کار شما در نظر گرفته شود

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929