تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

چگونه یک استخر کار می کند

به طور مفهومی، استخرهای شنا بسیار ساده هستند آنها فقط حوضه های بزرگ آب هستند اما در یک روز گرم تابستان، یک استخر شنا به نظر می رسد بزرگترین اختراع شناخته شده برای انسان باشد

همانطور که معلوم است واقعاً تکنولوژی خنک کننده در کار استخر متوسط شما وجود دارد خیلی بیشتر از آنچه که ممکن است انتظار داشته باشید.
در این مقاله ما خواهیم دید که چگونه استخرها ساخته می شوند و به سیستم لوله کشی که آب را به صورت تمیز و شیمیایی متعادل نگه می دارد نگاه می کنیم. استخرهای شنا به تمام شکل ها و اندازه ها وجود دارد اما تقریباً همه آنها، به یک شیوه پایه کار می کنند آنها از ترکیبی از فیلتراسیون و درمان شیمیایی استفاده می کنند تا به طور مداوم آب زیادی را تمیز کنند.
یک استخر معمولی نیاز به هفت جزء اصلی دارد:
یک حوضچه
موتور پمپ
یک فیلتر آب
یک چرخنده شیمیایی
تخلیه
بازگشت
لوله کشی پلاستیکی PVC که همه این عناصر را متصل می کند.
آب استخر از طریق تجهیزات اصلی در یک سیستم در گردش است و توسط  فیلتر و مواد شیمیایی تمیز و مجدداً به استخر بر می گردد. ایده اصلی این است که آب را در یک دوره مستمر از مخزن از طریق فیلترهای تصفیه و سیستم های درمان شیمیایی دوباره به استخر برگردد به این ترتیب، این سیستم پمپاژ آب استخر را نسبتاً آزاد از خاک، آوار و باکتری ها نگه می دارد برخی از استخرها همچنین شامل بخاری در مسیر می باشند تا آب را در دمای خاصی نگه دارند. که شامل مراحل زیر است.    
1. آب از استخر شما با مکش ایجاد شده توسط پمپ گرفته می شود پمپ فشار ایجاد می کند و آب را به استخر بر می گرداند.
2. یک فیلتر
3. یک هیتر گرم کننده
4. یک کلریناتور

توجه: برای ساخت استخر یا استادکار تماس بگیرید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929