تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نما کار - نماکار ساختمان - استادکاران نما

معماری با نمای ساختمان شروع می شود و یک استاد نماکار خوب می تواند طرح یک معمار با سلیقه را به خوبی اجراء نماید شما هزینه زیادی کرده اید و حالا ساختمان شما به جایی رسیده است که ذوق و استعداد معمار و هنر اجرای نماکاری ساختمان می تواند ساختمان شما را با اجرای یک نمای خوب زینت بخشد.

برخی از بزرگترین معماران قرن گذشته، ابتکارات انبوه جهان را بدست اورده اند و با استفاده های قابل توجه خود از آجر، برخی از ساختمان های واقعاً زیبا را ایجاد کرده اند علیرغم مواضع باستانی، بافت، رنگ و شکل متنوع آجر، معماران به طور مداوم به بررسی برنامه های جدید و غیر منتظره ای می پردازند که این مواد متنوع را برای نیازهای در حال رشد مشتریان مهیا می کنند.
بسیاری از نماهای برجسته می توانند به ما آموزش دهند که چگونه آجر را می توان برای ایجاد یک ساختمان پر از رنگ، بافت و لذت استفاده کرد.
معماران با استفاده از انعطاف پذیری آجر به عنوان ماژول های قابل چرخش، ارتفاعی را ایجاد می کنند که امکان تهویه مناسب طبیعی را فراهم می کند و باعث کاهش سر و صدا و ایجاد سایه از گرمای شدید آفتاب می شود. و از آجر ایده آل برای ایجاد یک نمای بسیار پیچیده و با قیمت مناسب استفاده می کنند. در بسیاری از بازسازی ها و توسعه ها، ساعت ها صرف تلاش برای مطابقت بافت متنوع و رنگ آجر می شوند تا با یکدیگر ترکیب شوند و جلوه زیبایی ایجاد نمایند. گاهی آجر ها با شکاف های جزئی برای قسمت های خاصی از نما اجراء می شود و به این ترتیب نور و هوا می توانند از طریق مسیرهای در پشت لایه های آجر سیاه رنگ پنهان شوند. توجه داشته باشید که قبل از اینکه نماکار ساختمان را شروع نکنید از یک مهندس معمار برای طراحی نما کمک بگیرید او می تواند در شکل اجرا و طراحی زیبا به شما کمک نماید.
توجه: اگر ساختمان شما تمام شده است و قصد اجرای نمای بیرونی ساختمان را دارید با سایت استاد کار تماس بگیرید تا استادکاران نماکار مجرب را به شما معرفی نماید. یک نماکار ساختمان با استعداد می تواند علاوه بر اجرای خوب کار در طرح نما نیز به شما کمک کند مهندسین مشاور در سایت استاد کار می توانند در خرید نوع آجر نما نیز به شما کمک کنند.

نمای کامپوزیت آلومینیوم

پ

پانل کامپوزیت آلومینیوم به ویژه برای روکش های نمایشی در ساختمان های جدید و پروژه های نوسازی توصیه می شود. خواص پذیری، فرمت های بزرگ، ثبات، مقاومت در برابر آب و هوا و ویژگی های بسیار سبک وزن، طرح های فردی و استفاده های متنوع را در ساخت دارند.

کامپوزیت آلومینیوم (ACM) یک پانل روکش فلزی معماری با کیفیت بالا و است که توانایی و انعطاف پذیری مورد نیاز برای معیارهای مورد نیاز را دارد.
این محصول به ویژه برای ساخت و ساز جدید و همچنین بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این به تهویه، نیمه تهویه و یا هوا فشرده اجازه می دهد.
پانل کامپوزیت توسط دو ورق فلزی (آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس، برنج یا روی) برای پوشش روکش های معماری تولید می شود.

خواص کامپوزیت آلومینیوم:

پانل کامپوزیت آلومینیوم تمام مزایای ACM را ارائه می دهد فرمول عالی، نسبت استثنایی در وزن و یک وسیله مقرون به صرفه برای دستیابی به معیارهای طراحی که از لحاظ جسمی و اقتصادی با سایر مصالح ساختمانی امکان پذیر نیست.
فرایند تولید پیشرفته این محصول یک پیروزی فوق العاده را به دست می دهد، که دو برابر پارامترهای توصیه شده است.
پانل های آلومینیومی کامپوزیت در برابر خوردگی مقاوم است انعطاف پذیری طراحی پایه و عملکرد بلند مدت که تقریبا در هر برنامه تجاری مورد نیاز است ارائه می دهد.
ترکیبی از این مزایا می تواند پروژه ی تخیلی شما را افزایش دهد و بعد از اتمام ساختن ظاهر آن را حفظ کند.
پانل های آلومینیومی کامپوزیت با کیفیت بالا دارای طیف گسترده ای از محصولات پوشش داده شده در بازار و بالاترین کیفیت است.
یک پانل کامپوزیتی که توسط دو ورق فلزی (آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس و برنج) ساخته شده است و در داخل هسته پلی اتیلن با ضخامت کم قرار دارد.
یک پانل نوآورانه کامپوزیت که توسط Alucoil با استفاده از دو ورق فلزی (آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، مس و برنج) و هسته مواد معدنی ساخته شده است.

مزایای اصلی نمای کامپوزیت آلومینیوم 

آنها بسیار سبک وزن، فوق العاده با دوام و مقاوم در برابر رطوبت هستند.
به راحتی بدون گرم شدن شکل می گیرد.
در برابر مواد شیمیایی و حلالها مقاومت بالا دارد.
برای استفاده خارجی در برابر هوا مقاوم است.
صاف و یکنواخت - دید جذاب دارد.
به راحتی خم، منحنی، حفر، سوراخ و شکل می گیرد
سبک وزن است.

نمای شیشه ای ساختمان

در محیط مداوم شهری معماری مدرن به معنای ساختمان های جدید و شیشه ای در سراسر جهان است. برای نمای ساختمان های امروز، به دنبال بهترین کارها هستند و انجام آن در، نمای ساختمان ها به طور منظم، با بهترین راه حل ها، برای بازرسی، تمیزکاری و نگهداری ضروری می باشند. این سیستم های دسترسی باید برای استفاده ایمن و آسان باشند.
در دهه های اخیر، فناوری جدید نمایشی به تدریج ظاهر شد که عمدتا به دنبال شفافیت در نمای ساختمان در میان طراحان ساختمان بین المللی برجسته است. این تکنولوژی جدید در برنامه های طولانی مدت تکامل یافته است و می تواند توسط سیستم های مختلف ساختاری که به عنوان پشتیبانی مورد استفاده قرار می گیرد دسته بندی شود. سیستم های شیشه ای جدید همچنین بخشی از این فن آوری هستند و با سیستم های مختلف نقطه ثابت بیشترین استفاده را پیدا می کنند.
سازه های نما شیشه ای
نمای ساختمان شیشه ای به راحتی توسط انواع ساختاری که از آنها پشتیبانی می شود طبقه بندی می شود.
سیستم های جلا دهنده
تقریبا هر نوع سیستم شیشه ای را می توان با نمای شیشه ای ساخت. سیستم های مشترک عبارتند از:
سیستم های قاب دار
چوب
روکش
پانل یا کاست
نقطه ای ثابت
در نمای شیشه های ساختمانی اغلب از مواد و فرآیندهای مختلف نمایه های معمول استفاده می کنند.
کابل ها، میله ها، ریخته گری
معماری با ساخت و ساز فولاد
درزگیری هوا
نمای شیشه
شیشه، نور، شفافیت و ظاهر با عملکردهای عملی عایق حرارتی، کنترل خورشیدی، ایمنی و امنیت، عایق صوتی، حفاظت از آتش و غیره به عنوان مواد ساختمانی، شیشه ای بسیار متنوع است و می تواند به روش های مختلف پردازش شود می توان آن را به سخت، خم، روکش یا عایق بندی کرد. و با استفاده از نمای شیشه ای، امکان اتصال فضای داخلی به خارج را با کمترین مصالحه فراهم می آورد.
برای این راه حل، شیشه ای تجاری Saint-Gobain ساخته شده است تا گزینه های انرژی و کارآمدی زیبایی را برای ساختمان های مدرن ارائه دهد. طیف وسیعی از شیشه برای نمادهای شیشه ای و لعاب های ساختمانی در بیمارستان ها، مدارس، دفاتر و تعدادی از زمینه های دیگر برای رفع نیازهای مختلف مناسب است.
Saint-Gobain Glass ارائه دهنده راه حل های لعاب پایدار برای معمارانی است که در ساختمان ها به دنبال ایجاد فضاهای باز، روشن و هوا می باشد. این راه حل ها به دلیل طیف گسترده ای از گزینه های شیشه ای موجود می باشد.
توجه: برای اجرای نمای ساختمان، اجرای هر نوع پنجره دو جداره و نمای شیشه ای و کامپوزیت با استادکار تماس بگیرید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929