تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی خانه در تهران

بازسازی ساختمان تهران - استادکار با داشتن مهندسین و معماران مجرب و متخصص در تهران قادر به انجام کلیه خدمات ساختمانی و بازسازی ساختمان در تهران و اجرای بازسازی ۰ تا ۱۰۰ ساختمان ها قدیمی در تهران و سایر شهرستان ها می باشد همچنین انجام کلیه امور دکوراسیون داخلی شامل کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان، سقف کاذب، پارکت و لمینت، کابینت آشپزخانه و غیره را به عهده می گیرد.

راهنمایی های بازسازی مناسب و مشاوره در مورد کار با پیمانکاران، تعیین هزینه های بازسازی خانه و مقدار بودجه لازم برای بازسازی و دیدن تصاویر الگوی بازسازی خانه شما برای دادن نظر ارائه می شود. پروژه های بازسازی می تواند شامل جایگزینی کف، نصب کاشی های جدید و جایگزینی پنجره ها و درها باشد. بازسازی همچنین می تواند به صورت تجدید یا اضافه کردن یک حمام، بازسازی یک آشپزخانه، تعمیر مجدد خارج منزل خانه برای بهبود تقاضای تجدید نظر و یا تکمیل یک افزودنی برای افزایش تصویر مربع خانه شما و اضافه کردن فضای ارزشمند است. تغییرات بزرگ و کوچک می تواند تأثیر داشته باشد و باعث بهبود وضعیت خانه شما و عملکرد شما شود ارزش خانه را افزایش می دهد و برای شما و خانواده تان لذت بخش تر می شود.
قبل از شروع بازسازی خانه خود
رویاهایی را در نظر دارید که به خاطر رسیدن به انها شروع می کنید. اما، این رویاها ممکن است به یک کابوس تبدیل شود مگر اینکه پیش بینی کنید. و قبل از بازسازی، این مراحل را دنبال کنید تا بهبود پروژه خانه شما در سمت صحیح شروع شود.

چگونه خانه را بازسازی کنیم؟

1. رویاهای خود را رسم کنید

حتی قبل از مشورست با معمار، می توانید طرح هایی از ایده های خود و تصورات رویاهای خود را ترسیم کنید.
اگر در حال افزودن یا گسترش اتاق هتید به فکر چگونگی استفاده از فضا و چگونگی تاثیرات تغییرات بر الگوهای ترافیک را در نظر بگیرید. همچنین در مورد چگونگی ساخت و ساز در مورد کل زمینه خانه جدید تان فکر کنید. یک برنامه نرم افزاری ساده طراحی خانه می تواند به شما در طراحی پروژه کمک کند.

۲. یادگیری از دیگران

یکی از بهترین راه های الهام گرفتن و جلوگیری از مشکلات، پیروی از تجارب دیگر صاحب خانه ها است. تعدادی از وب سایت ها پروژه های بهبود خانه را همراه با فرم های پاسخ، صفحات پیام و اتاق های گفتگو فراهم می کند که به شما اجازه می دهد سوالات را بپرسید و بازخورد دریافت کنید.

3. پیشاپیش فکر کنید

اگرچه شما ممکن است از داشتن یک افزونه جادار جدید لذت ببرید ممکن است پروژه چندان مفید نباشد اگر قصد دارید خانه خود را در چند سال به فروش برسانید. حمام لوکس می تواند خانه شما را فراتر از مقادیر محله شما ارزیابی کند. برخی از پروژه ها، مانند وینیل سایدینگ روی ویکتوریا، در واقع ارزش خانه شما را کاهش می دهد.
علاوه بر این، نیازهای خانواده شما در چند سال ممکن است بسیار متفاوت باشد. آیا برنامه هایی که امروز اختصاص میدهید مناسب آینده شماست؟
برنامه را ذخیره کنید
صرفه جویی انرژی را در نظر بگیرید
بهترین طرح ها را انتخاب کنید

4. پول خود را بشمارید

حتی بهترین برنامه ریزی برای بودجه می توانند اضافه شوند. احتمالا پروژه بازسازی شما بیشتر از شما انتظار هزینه بر شود. قبل از اینکه نظر خود را روی کاشی های سرامیکی بالا قرار دهید متوجه باشید که چقدر باید خرج کنید و مطمئن شوید که مقداری از هزینه های اضافی دارید. برای مواردی که می تواند حساب پس انداز شما را از بین ببرد باید وام ها و سایر گزینه های تامین مالی را بررسی کند.

۵. تیم خود را انتخاب کنید

مگر اینکه شما قصد داشته باشید که تمام پروژه های بازسازی خود را به خود اختصاص دهید باید کمک های خود را استخدام کنید. به طور طبیعی، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افرادی که برای شما کار می کنند واجد شرایط، مجوز و به درستی بیمه می شوند.
اما پیدا کردن بهترین تیم برای پروژه بازسازی شما فراتر از بررسی مرجع ساده است. معمارانی که جایزه های برتر را کسب کرده اند ممکن است چشم انداز طراحی بسیار متفاوت از خود شما باشد. اگر خانه ای بزرگتر دارید کسی را استخدام کنید که مدت زمانی که خانه شما ساخته می شود را بداند. قرار دادن انگشت روی مناسب بودن تاریخ، مهارت کمتری نیاز دارد. با استفاده از این منابع حرفه ای هایی را که احساس راحتی می کنید پیدا کنید تیم استاد کار در زمینه بازسازی دارای مندسین معمار و عمران با سابقه می باشد شما می توانید از انها برای بازسازی منزل خود استفاده نمایید.

۶. یک قرارداد داشته باشید

این که آیا شما کار ساده ای را انجام می دهید یا یک پروژه بزرگ که نیاز به خدمات یک معمار و پیمانکار عمومی دارد سوء تفاهم ها می تواند منجر به فاجعه شود. بدون بازنویسی بدون قرارداد کتبی، شروع به کار نکنید. اطمینان حاصل کنید که همه موافق به کار هستند مدت زمان بازسازی را نیز در قرارداد ذکر نمایید. همچنین در مورد انواع مواد مورد استفاده در قرارداد ذکر شود.

۷. دریافت مجوز

در بسیاری از نقاط جهان، پیش از انجام تغییرات ساختاری در خانه، مجوز قانونی لازم است. مجوز ساختمان اطمینان می دهد که پروژه بازسازی با قوانین ساختمان محلی و قوانین ایمنی مطابقت دارد. اگر شما در یک منطقه تاریخی زندگی می کنید مجوز همچنین اطمینان می دهد که تغییرات بیرونی به خانه شما مطابق با دستورالعمل محلی است.

8. برنامه ریزی برای مشکلات - قوانین ایجاد کنید

کار بزرگتر شانس بیشتری برای ناامیدی است. خرابی تجهیزات، کمبود عرضه، ناسازگاری و تاخیر وجود خواهد داشت. قوانین دوستانه را برای کارگران تهیه کنید. به آنها بگویید که کجا می توانند کامیون خود را پارک کنند و تجهیزات خود را شبانه ذخیره کنند. اگر بتن درگیر باشد بدانید که کجا باقی خواهد ماند. و انتظار نداشته باشید پیمانکاران مراقب حیوانات خانگی شما باشند - سگ خانوادگی و گربه ممکن است در اردوگاه تابستانی شادتر باشند. همچنین از شما و خانواده تان مراقبت کنند. برای راه هایی که می تواند استرس شما کم کند برنامه ریزی کنید. یک روز در یک آبگرم برنامه ریزی کنید و یک شب در یک تخت خواب و اتاق صبحانه رمانتیک رزرو کنید. شما سزاوار آن هستید. برای بازسازی ساختمان های بزرگ هر گونه مشکل پنهان باید قبلاً کشف شده باشد. باید اقدامات لازم برای محافظت از هر بخش از ساختمان انجام شود که می تواند در طول مرحله ساخت و ساز اصلی آسیب پذیر باشد
در بازسازی معمولاً هرگونه کارهای زمینی مانند بنیادها و زهکشی باید آغاز شود. هر گونه ساختارهای جدید یا اصلاح شده، می توانند پس از تکمیل، دیوارها، طبقه ها، سقف ساخته شده و درب و پنجره ها شکل گرفته شود.
اقدامات مقاوم در برابر نفوذ و عایق جدید در این مرحله گنجانده خواهد شد و مسائل رطوبتی موجود را می توان مرتب کرد. همیشه یک کارشناس مستقل برای نگاه کردن به هر رطوبت و مشاوره در مورد راه حل مناسب را داشته باشید ضد آب بودن ممکن است برای خانه های مدرن ایده آل باشد. اغلب این مشکل را می توان با استفاده از روش های غیر تهاجمی مانند بهبود زهکشی و تهویه زمین و یا حتی بازگشت گرما به آن حل کرد.
اگر شما در حال تغییر طرح داخلی هستید این مرحله است که در آن سقف کاذب ساخته خواهد شد و پله ها، آستر درب، پنجره ها و پناهگاه های نصب شده و آماده برای گچ کاری می شود.
پس از تکمیل شدن، لوله ها و کابل ها برای آب گرم و سرد، گاز، برق، تلفن، اینترنت و زهکشی مواد زائد، باید کف، دیوار و سقف نصب شوند. کابل ها در مکان های مناسب برای چراغ ها چسبیده می شوند در حالی که لوله ها در جایگاه های مناسب برای دستشویی، حمام ها و توالت ها قرار می گیرند که همه آنها بعداً نصب می شوند. گرمایش کف زمین نیز یک مورد مهم برای تعمیر است و باید مراقب باشیم تا از آسیب لوله ها جلوگیری شود.
سقف در این مرحله نصب شده و کابل ها از طریق موقعیت برای نورپردازی قرار داده می شوند. دیوارها را می توان با گچ، تخته گچ و کفپوش تراز کرد.
دیوارها و سقفها می تواند گچ شوند و برای اولین بار شما شروع به حس اندازه اتاق کنید." گچ و کفپوش باید خشک شود که می تواند از دو تا شش هفته طول بکشد.
این مرحله از بازسازی خانه بسیاری از اقلام در خانه نصب شده است. آشپزخانه، لوازم خانگی و میز کار، لوله کشی و شیرآلات در حمام، روشنایی در سقف و دیوارها، در موقعیت نصب قرار گرفته اند اتصال به کابل ها و لوله هایی که در مرحله اول نصب شده است در مکان های مناسب قرار می گیرند. دیگ بخار و سیستم گرمایش نیز فعال خواهند شد.
در پایان پروژه، شما می توانید از خدمات تزئینات استادکار شامل پوشش پنجره، فرش محل، هنر و دکوراسیون استفاده کنید ما همچنین ارائه خدمات به بازسازی خانه را ارائه می دهیم تا به شما کمک کند خانه خود را در صورت نیاز سریعتر و با قیمت بالاتر به فروش برسانید! یک مشاوره با مهندسین استادکار یک گزارش کتبی از پیشنهادات می تواند به شما یک برنامه ی بدهد که بعدا می توانید خود اجرا کنید.
خدمات بازسازی و نو سازی ساختمان در سایت استاد با همکاری مهندسین مجرب در تهران و سایر شهرستان ها به صورت یک سرویس کامل ارائه می شود. از آنجا که ما تمام خدمات را پوشش می دهیم می توانید برای تمام ساختمان های خود و نیازهای تزئینی با سایت استادکار تماس بگیرید.
نوسازی کامل و جزئی
بازسازی کامل و جزئی
تبدیل زیرزمین / انبار - مخزن
تبدیل سقف
گچ بری / سقف و زهکشی
تزئینات
گچ کاری
کاشی کاری
نصب سرامیک
نقاشی ساختمان
سنگ کاری
سیمان کاری
برق کشی
لوله کشی آب و فاضلاب
لوله کشی گاز
پنجره های uPVC و چوبی
درب داخلی و خارجی هر دو uPVC و چوب
نازک کاری - از یک تاقچه تا کف جدید
شیشه سکوریت
پاسیو و تزئینات ایوان
راههای عبور و راه رفتن
نصب آسانسور
نرده و گیت
تیم استاد کار از مهندسین، معماران و استادکاران مجرب تشکیل شده است و می توانند شما را در پروژه های باز سازی یاری نمایند اگر تصمیم به بازسازی منزل  قدیمی خود، بازسازی ساختمان، بازسازی آپارتمان، تعمیرات ساختمان، بازسازی خانه در تهران و سایر شهرستان ها دارید با سایت استادکار مهندس فتحی تماس بگیرید تا پیمانکاران مجرب را برای پروژه شما معرفی نماید.

مقاله های مرتبط

بازسازی منزل در اصفهان

بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی آپارتمان - نوسازی آپارتمان های قدیمی

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929