تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

ساخت استخر بتنی توسط استادکار

مراحل ساخت و ساز گام به گام استخر: استاد کار خلاق استخر، شرکت ما یک استخر بتنی شنای سفارشی (Gunite) را برای مشتریان با دنبال کردن مجموعه ای از روش های پیچیده و دقیق می سازد روش دقیق ممکن است در پروژه های افراد متفاوت باشد مراحل زیر یک نمای کلی از روند استادکار را ارائه می دهند.


1. طراحی
برای شروع فرآیند طراحی، استادکار استخر با مشتریان ما ملاقات می کند تا لیست دلخواه از جزئیات طراحی را یاد بگیرند مهندسین ما ملک شما را روزانه بررسی می کنند سپس با شهرداری محلی برای کدهای مربوط به ساخت و ساز و منطقه بندی تماس می گیرند سپس ما در بازدید و محل را بازرسی کرده و اطلاعات توپوگرافی را جمع آوری می کنند.
پس از جمع آوری اطلاعات محل، این نظرسنجی در برنامه طراحی رایانه ما قرار می گیرد و طراحی آغاز می شود.
2. درجه برش زمین
اگر محل سطح نداشته باشد ممکن است یک سطح برش لازم برای ایجاد یک سطح که استخر در آن قرار داده می شود انجام شود.
3. طرح بندی
در مرحله طرح ساخت و ساز، موقعیت ستون را نشان می دهند و اندازه گیری ها را بررسی می کنند پس از فرم استخر حفاری می شود.
4. لوله کشی
قبل از لوله کشی این استخر، ما یک طرح هیدرولیک برای حرکت درست آب از طریق سیستم گردش، تخلیه اصلی و بازگشت را طراحی می کنیم ما لوله کشی پی وی سی را در سراسر پروژه اجرا می کنیم سیستم گردشی متعادل، عمر لوله کشی و تجهیزات استخر را افزایش می دهد.
5. ساختار فولاد
ما استخر شنا را با استفاده از میله های فولادی تقویت می کنیم و یک شبکه در کل ساختار استخر ایجاد می کنیم این اسکلت فولاد کیفیت بالای با قدرت را به ساختار می دهد
6. سیمان آماده بونکری
ما برای ساختن اسکلت فولادی بتن آماده را اضافه می کنیم و برای این کار از تکنسین های بسیار ماهر استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که استخر ساختی ما از استانداردهای ساختاری برای استخرهای بتنی مطابقت داشته باشد.
7. تکمیل
فرآیند اتمام شامل تعدادی از مراحل و برخی از گزینه های مشتری است.
- دیوار بتنی که می تواند با سطح جامد با سایر مواد مورد استفاده در پروژه هماهنگ باشد.
- کاشی چینی یا کاشی استخر را در خط زیرین محافظت می کند این یک فرصت عالی برای شخصی سازی استخر خود است یک مجموعه گسترده ای از الگوها را انتخاب و کار را پایان می دهیم.
- ما داخل استخر را با یک پلاستر پنوماتیک به پایان می رسانیم این می تواند درون استخر با بقیه پروژه در حین ارائه قدرت برتر هماهنگ کند.
- پس از آن خطوط لوله کشی را به محل تجهیزات استخر می رسانیم استادکار برای ساخت پایه پایدار برای تجهیزات استخر، فولاد را از بتن های سبک می پوشانیم تا اطمینان حاصل شود که اجزای سیستم نمی توانند از بین بروند یا تغییر پیدا کنند سپس تجهیزات بر اساس برنامه هیدرولیک روی پدها قرار می گیرند

مقالات مرتبط

ساخت استخر؛ چگونه یک استخر شنای بتنی خوب بسازیم؟
8. برای تکمیل طراحی، قسمت های چشم اندازهایی (پاسیو، پله و دیوار) اضافه می شوند.
توجه: استادکار تنها گروه منحصر به فرد و دعوت کننده از نوع خود در صنعت استخر است سازندگان استادکار استخر با توجه به سبک طراحی نوآورانه خود، حرفه ای بودن، کیفیت ساخت و ساز برتر، توجه دقیق به جزئیات و توانایی آنها برای ایجاد روابط خوب با مشتریان، پیمانکاران و فروشندگان، به دقت انتخاب می شوند آنها واقعا بهترین هستند. اگر به دنبال استخری خلاقانه هستید با سایت استاد کار تماس بگیرید تا بتوانید از مجموعه استادکار برای داشتن استخری زیبا، با دوام و با کیفیت استفاده نمایید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929