تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی آپارتمان - نوسازی آپارتمان های قدیمی

مرمت و بازسازی آپارتمان، قطعاً، یک رویداد مهم، برای تمام زندگی آینده در یک فضای به روز شده است امروز، صاحبان آپارتمان به طور کامل اطلاعات حرفه ای ندارند و ممکن است مرمت و نوسازی ساختمان خود را بدست افرادی بدهند که حرفه ای نیستند و ممکن است نتواند زوایای مهندسی را در بازسازی رعایت کنند

اجازه دهید در مرحله فرآیند تعمیر از طراحی تا پیاده سازی ابتدا، بازیگران اصلی در این فرایند نگاهی داشته باشیم اول از همه، مشتری صاحب تعمیر آپارتمان مطرح است برای اجرای تمامی اصول برنامه ریزی شده شما نیاز به یک مهندس طراح، دارای داشتن گواهی اجرای پروژه دارید که بر روی پروژه شما نظارت نماید بطور کلی طراحی تمام کار، نظارت مستقیم بر عملکرد تیم ساخت و ساز بر عهده مهندس است برای اجرای کار نیاز به یک سری مراحل است که در زیر بیان می شود.

مرحله 1. تهیه پیش نویس

بازیگر اصلی در این مرحله مهنس طراحی است که شما در نظر گرفته اید طراح پس از گوش دادن به تمام خواسته های مشتری، مواد که خواسته شود قیمت انواع پوشش های دیوار، کف پوش، سقف، درب، کاشی و سرامیک را محاسبه می کند.

مرحله 2. سازمان کار

این مرحله به طور عمده بر دوش صاحب آپارتمان می افتد مراقبت از یک معیشت مناسب کار برای تمام مدت که آنها در زیر سقف شما کار می کنند بنابراین، باید این مشکل را از مکان خواب، برق موقت و ذخیره آب حل کنید افرادی که برای شما کار می کنند باید قادر به خوردن سالم باشند جایی برای استحمام و شستن لباس های خود و استفاده از توالت داشته باشند.
در این زمان، کارگران در خانه شما تمام آنها به ابزار، لباس های محافظ و تجهیزات حفاظتی نیاز دارند فقط در پایان مرحله سازمانی است که تیم کار می تواند به وظایف خود ادامه دهد.

مرحله 3. گسترش دیوار

در ابتدا، کارگران برچیدن دیوارهای داخلی غیر ضروری و پارتیشن ها کار می کنند همچنین در این مرحله درگاه که نیاز به بزرگتر تشکیل شده است.

مرحله 4. نصب و راه اندازی گرمایش از کف

صاحب خانه قبلاً با گرمایش از کف موافقت کرده است تیم لوله و حرارت را بر روی زمین گسترش می دهند.

مرحله 5. سقف

کارگران پرایمر و نقاشی سقف را انجام می دهند در همین حال، مشتری باید کاغذ دیواری و لمینت را فراهم نماید.

مرحله 6. دیوار محلی

حالا کارگران دیوارهای جدید و پارتیشن را با توجه به پیش نویس می سازند کارشناسان نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع را انجام خواهند داد.

مرحله 7. عایق کاری و گچ کاری

کارگران تکنولوژی عایق ضد آب را برای "مناطق مرطوب" آپارتمان مورد استفاده قرار می دهند یک گچ کار ماهر گچ را بر روی دیوار می کشد.

مرحله 8. تهیه درب و پنجره های پی وی سی

برای نصب و راه اندازی درب جلو و پنجره از شرکت های معتبر برای نصب درب و پنجره ها یو پی وی سی استفاده می شود.

مرحله 9. تهیه الزامات فنی از متخصصان

صاحب آپارتمان از متخصصان در تهویه مطبوع، سیستم های امنیتی و زنگ هشدار، نظارت تصویری، و همچنین نمایندگان از ارائه دهندگان ماهواره ای و اینترنت دعوت می کنند طراح، تنظیماتی به طرح بیشتر از کار مطابق با نیازهای خود.

مرحله 10. تتنظیم کف

در این مرحله، سطح کف به صورت ایده ال تنظیم و نوار هایی برای انبساط حرارتی نصب می شود و تنها بعد از این کار کف پر می شود

مرحله 11. سیتم گرمایشی و نصب و راه اندازی آشپزخانه

در این مرحله از کارشناسان برای تعویض سیستم های قدیمی با رادیاتور مدرن دعوت می شود و برای سیستم ها امنیتی آشپزخانه اقدام می شود.

مرحله 12 . نصب و راه اندازی برق و لوله کش

برای این کار، یک لایه از شیار در گچ ایجاد کرده و لوله سیم کشی را قرار می دهن  و سپس کابل کشی می شود.

مرحله 13. اجرای تهویه مطبوع

در این مرحله از متخصص نصب و راه اندازی جهت بازدید برای تهویه مطبوع دعوت می شود و در این زمان کار نصب گرمایش از کف و شبکه با ولتاژ کم انجام می شود.
مرحله 14. دیوار و سقف کاذب
کارگران دیوار های کاذب را برای نصب جعبه برای ارتباطات و طاقچه برای دریچه احداث می کنند،  سقف کاذب انجام می شود.

مرحله 15. سنباده زدن پوشش برای پرایمر

برای این کار چیدن دو بار متناوب بتونه کاری بر روی دیوار انجام می شود.

16. مرحله  WC و بالکن

مجموعه حمام، سینک، توالت و وسایل لوله کشی آماده می شود حمام توسط کاشی کار با کاشی و سرامیک پوشیده می شود

مرحله 17. پر کردن درز ها با ملات

درزهای کل کف آپارتمان گرفته می شود.

مرحله 18. نصب پایه ها

این زمان نصب پایه پنجره دوجداره و کانتر انجام می شود.

مرحله 19. تصاویر پس زمینه

بر روی دیوار افراد حرفه ای آموزش دیده تصویر زمینه را جا به جا می کنندو سپس با توجه به خواسته های شما توسط استاد نقاش ساختمان ماهر نقاشی می شود

مرحله 20. پل و سقف

متخصص سقف های کاذب کار خود را انجام می دهند.

مرحله 21. درب های داخلی و آشپزخانه

این مرحله است که توسط کارشناسان مختلف به خصوص دعوت انجام شده: و نصب و راه اندازی درب های داخلی، نصب و راه اندازی درب جلو، مونتاژ آشپزخانه، نصب و راه اندازی مبلمان و لوازم خانگی ساخته شده انجام می شود.

مرحله 22. نصب و راه اندازی "به پایان رساندن" برق و لوله کش

هنگامی که قرنیزهای انباشته می توانید برق و لوله کشی نصب کنید. همچنین در این مرحله، مشتری دعوت کارشناسان انجام نصب و اتصال واحدهای خارجی از سیستم های تهویه مطبوع، و همچنین نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی.

مرحله 23. تمیز کردن نهایی

خدمه ها اتاق ها را تمیز و زباله های اضافی ساخت و ساز را حذف می کنند

مرحله 24. HAPPY END

پس از اتمام کار بازسازی تحویل داده می شود و سپس نصب و راه اندازی تجهیزات و لوازم فایل پیوست، مونتاژ مبلمان، راه اندازی تلویزیون ماهواره ای، اینترنت و سیستم های امنیتی انجام می شود پس از آن، تمام افرادی که در بازسازی آپارتمان شما نقش داشتند خداحافظی می کنند و شما به یک آپارتمان جدید می روید.
توجه: اگر شما در سراسر ایران در یک آپارتمان یا منزل مسکونی زندگی می کنید ولی آپارتمان یا منزل شما نیاز به تعمیر و بازسازی دارد شما می توانید با سایت استاد کار شماره تماس 09353097929 مهندس فتحی جهت انجام مشاوره و اجرای کار مشورت نمایید.

مطالب مرتبط

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929