تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

پنجره دو جداره

پنجره های UPVC منعکس کننده آخرین پیشرفت ها در تکنولوژی پنجره هستند کیفیت برتر پنجره های UPVC به خاطر مزایای آن است آیا می دانید که پنجره های UPVC دو جداره و درب های دو جداره uPVC  تنها حدود 10 - 20  ٪درصد هزینه  بیش ازدرب و پنجره آلومینیوم تجاری دارد.

پی وی سی دو جداره یک لایه محافظ دومی را به خانه شما می افزاید آیا می دانید که تا 33٪ از حرارت داخل خانه از طریق پنجره، قاب ضعیف پنجره های تک جداره از دست می رود؟ یکی از بهترین راه ها برای عایق بندی خانه استفاده از طریق پنجره و درب های دو جداره است.
پنجره دو جداره به نگه داشتن درجه حرارت در داخل خانه در حدود 22 - 24 درجه کمک خواهد کرد در تمام طول سال برای گرمایش یا سرمایش کمترین هزینه را دارد این انرژی را کاهش می دهد و در پول صرفه جویی می کند.
پنجره های دو جداره در ایران در حال رشد و محبوبیت است برخی فریم های پنجره دو جداره دارای یک فرمول ضد UV منحصر به فرد هستند که از دوام و توانایی مقاومت در برابر خورشید برخور دارند.
A + 15 امتیاز پنجره های دو جداره - نمره پیشرو در میان رقبا داشته و تا 450 پوند در یک سال در صورتحساب انرژی و نگه داشتن گرما برای شما صرفه جویی ایجاد می کند.
A ++ امتیاز پنجره سه جداره - این پنجره ها 35 درصد موثرتر از دو جداره هستند.
پنجره و درب دو جداره  UPVC بطور قابل ملاحظه ای فرار حرارت از داخل خانه را متوقف می کنند شما به سرعت هزینه های اضافی درب و پنجره دو جداره را در صورتحساب های گرمایش خود ذخیره می کنید لذااین یک سرمایه گذاری عاقلانه و همچنین برای محیط زیست خوب است.
پنجره های دو جداره با به دام انداختن هوا بین دو شیشه که باعث ایجاد یک مانع عایق می شود این پنجره ها دارای امنیت بهتر، نیاز به نگهداری کمتر دارد و کاهش سطح سر و صدا نیز از مزایای بسیار زیاد آن هستند.

چرا از پنجره های  UPVC استفاده می شود؟

کاهش سر و صدا. اگر شما نزدیک به یک بزرگراه یا جاده شلوغ زندگی می کنند این پنجره ها بسیار موثر هستند.
کارآمدی انرژی. صرفه جویی تا 25٪ در صورتحساب برق مصرفی شما دارد.
تعمیر و نگهداری آسان.
سازگار با محیط زیست دوستانه.
آسایش حرارتی.
این دو جداره ها برای گرم نگه داشتن خانه در فصل زمستان و خنک نگه داشتن در تابستان موثر است.
بنابراین پنجره دو جداره مناسب برای خانه های جدید و بازسازی خانه های سنتی نیز استفاده می شود.

چه عواملی قیمت پنجره های دو جداره را تحت تاثیر قرار می دهد

تعدادی از عوامل هزینه پنجره های دو جداره را تحت تاثیر قرار می دهند که عبارتند از:
انواع مختلف پنجره
طرح
مواد مورد استفاده
اندازه پنجره
دسترسی
نصب، کار و راه اندازی.
انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که طیف وسیعی از راندمان حرارتی و کاهش سر و صدا ارائه می دهد این شیشه ها مد روز، نشر پایین، شیشه های چند لایه، شیشه های عایق (IGUS) و دارای پوشش شیشه ای ثانویه می باشند.
توجه: برای مشاوره و سفارش انواع درب و پنجره های UPVC در کل کشور با سایت استاد کار شماره مبایل 09353097929 مهندس فتحی تماس بگیرید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929