تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

چگونه کاشی های پشت فلزی ( استیل یا آلومینیم ) را نصب نماییم؟

نصب کاشی پشت فلزیاگر شما این راهنمای نصب آسان را دنبال کنید شما نیز می توانید با یک سطح زیبای جدید تحت پوشش کاشی پشت فلزی مدرن داشته باشید نصب این کاشی با نصب کاشی معمولی روند یکسان دارد

تنها تفاوت این است نوع چسب مورد استفاده برای نصب کاشی پشت فلزی بر روی دیوار یا تخته سنگ آکواریوم از چسب ساخته شده برای نصب و راه اندازی کاشی کف متفاوت است.

ابزار نصب و راه اندازی و مواد لازم کاشی های پشت فلزی

ماله v شکاف دار 5/32 اینچی برای استفاده از ملات (دیگر اندازه های ماله شکاف v مشابه نیز کار خواهد کرد)
شناور لاستیک دوغاب.
به اندازه کافی از کاشی خاتم با استیل ضد زنگ، کاشی خاتم آلومینیومی یا کاشی معرق مسی برای پوشش منطقه خرید کنید است توصیه می شود مقدار 10٪ کاشی اضافی خرید کنید.
چسب یا ملات کاشی به اندازه کافی برای سطح کف با دیوار خرید کنید.
ملات به اندازه کافی برای برای آماده سازی پوشش منطقه کاشی کاری تهیه نمایید از ملات غیر سمباد ه ای برای کاشی خاتم فلزی یا غیر فلزی که مفاصل 0 - 1/8 اینچی استفاده کنید و از ملات سمباده تنها برای کاشی غیر فلزی با اتصالات 1/2 - 1/8 اینچی استفاده نمایید.
اگر کاشی شما فلزی است و یا پرداخت آینه ای یا براق دارد توصیه ما ملات غیر سمباده است چون ملات سمباده ای ممکن است در هنگام نصب خراش به پایان برسد.
یک اسفنج تمیز و  یا حوله خشک -  دو سطل، یکی برای آب و یکی برای مخلوط کردن ساروج و ملات تهیه نمایید.
یک کاشی بر موتوری
اختیاری - یک بلوک چوبی تخت (با حدود 2X4 و 6 - 12 اینچی طول) و یک چکش!

مراحل نصب کاشی

گام 1: ملات یا چسب خود را آماده کنید با استفاده از تخت از ماله V - درجه یک، بصورتی پایدار و محکم چسب را بر روی سطح اعمال کنید
گام 2: کنار بریده ماله V را بر روی ساروج یا چسب حرکت دهید تا یک عمق مناسب و یکنواخت ایجاد شود.
گام 3: ورق های کاشی معرق را به ساروج یا چسب تماس دهید.
گام 4: ورق های بعدی را با فاصله (درز) به ملات اتصال دهید.
مرحله 5: اختیاری - برای اطمینان از همان سطح بودن ورق های کاشی، به آرامی یک بلوک چوبی را در روی ورق های کاشی ضربه بزنید.
مرحله 6: پس از یک مدت 10 - 15 دقیقه اگر کاشی  در یک پوشش محافظ کاغذی پوشش داده شده، آن را چند بار مرطوب و به آرامی پوست جدا کنید  اگر کاشی در محافظ پلاستیکی پوشیده شده، به سادگی پوست پلاستیکی را جدا کنید.
مرحله 7: قبل از تنظیم نهایی با ساروج یا چسب، تنظیمات نهایی برای اطمینان از خط اتصال صحیح انجام شود.
گام 8: پس از 24 ساعت، از یک برس نایلونی غیر ساینده برای حذف چسب اضافی و یا کاغذ که هنوز هم بر روی کاشی مانده استفاده کنید سپس با یک اسفنج مرطوب پاک کنید.
گام 9: دوغاب را آماده کنید. با استفاده از ملات غیر سمباده ای برای همه کاشی های فلز یا غیر فلزی با اتصالات 0 - 8/ 1 اینچی و یا ملات سمباده برای کاشی غیر فلزی با اتصالات 1/8 - 1/2 اینچی دوغاب را با یک لاستیک به داخل محل های اتصال شناور کنید تا زمانی که محل های اتصال پر شوند.
گام 10: پس از 15 دقیقه تا 1 ساعت (دستورالعمل دوغاب غیر سمباده بسته بندی دنبال کنید)، از یک حوله یا پارچه پنیری و یا اسفنج مرطوب برای حذف ملات بیش از حد از روی کاشی استفاده کنید ، از اعمال فشار بیش از حد که باعث شستن ملات از مفاصل خواهد شد جلوگیری کنید.
گام 11: پس از دوغاب (معمولاً 12 - 24 ساعت) از یک پارچه تمیز و یا اسفنج برای پاک کردن ملات اضافی روی کاشی استفاده کنید از یک پاک کننده الکل صنعتی برای حذف هر گونه چسب اضافی از سطح کاشی خاتم استیل استفاده کنید.
توجه: برای نصب کاشی های پشت فلزی ( استیل یا آلومینیم ) با سایت استادکار تماس گرفته تا مجرب ترین کاشی کاران را به شما معرفی کنیم

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929