تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی منزل در اصفهان

ممکن شما قصد بازسازی منزل مسکونی خود را داشته باشید و یا به دنبال یک خانه تاریخی بزرگ هستید و قصد خرید و بازسازی آن را دارید ابتدا باید یک کارشناسی انجام شود

تا مشخص شود این خانه قدیمی چقدر قدمت دارد و ایا اسکلت آن ارزش بازسازی را دارد برای این کار ابتدا شما باشد از مهندسین با تجربه استفاده کرده و با آنها در مورد خرید خانه مشورت کنید بعد از خرید در جهت بازسازی آن اقدام کنید توجه داشته باشید که در بازسازی منزل از استادکاران با تجربه استفاده نمایید تمام کارگران بی تجربه و یا غیر قابل اعتماد تمامیت ساختاری و زیبایی خانه را نابود می کنند.
استیو واتسون می گوید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم در بازسازی منزل خود انجام می دهند سعی به خرید مواد ارزان است. حال که شما قصد زیبا سازی را دارید باید به دنبال مواد ارزان و بی کیفیت نباشید. از همان ابتدا براورد هزینه داشته باشید تا موفق شوید اگر هزینه کافی برای بازسازی ندارید دست به ساختمان خود نزنید و این نوسازی را به زمانی بسپارید که هزینه بازسازی را داشته باشید. و به دنبال پیمانکارانی باشید که دنبال سود زیاد نباشند برای هزینه های پیش بینی نشده نیز مبلغی را کنار بگذارید.
برآورد هزینه بازسازی منرل قدیمی بستگی به نیازهای زیبایی شناسی، عملکردی و ساختاری خاص و مبلغی که می خواهید هزینه نمایید دارد.
برخی از کارهایی که در بازسازی انجام می شود عبارتند از:
نوسازی آشپزخانه
تعویض لوله ها فرسوده قدیمی.
جایگزینی لوازم و ارتقاء کابینت و امکانات دیگر.
بازسازی حمام.
جایگزینی وسایل روشنایی.
بازگشت به زیبایی خانه.
تغییر چیدمان اتاق خواب و یا اضافه کردن حمام.
تغییر کف پزیرایی و آشپزخانه و در صورت نیاز اطاق های خواب.
تغییرات در دکوراسیون داخلی.
اجرای زیباسازی با کناف در سقف.
تغییر درب و پنجره به درب های با شیشه دوجداره.
با خیال راحت بازسازی ساختمان، بازسازی ساختمان قدیمی و آپارتمان فرسوده خود را به گروه استادکاران بسپارید و منزل خود را به خانه ای شیک، مدرن و رویایی تبدیل نمایید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929