تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بهترین نوع کاشی کدام است؟

انتخاب کاشی برای حمام خود را یک انتخاب بزرگ است اگر احتمالاً تصمیم به عوض کردن کاشی حمام گرفته اید قبل از اینکه شما خرید کاشی را انجام داده و شروع به نصب آن نمایید، مطمئن شوید که شما یک انتخاب  داده اید.


بهترین نوع کاشی برای حمام باید دارای تست ضریب اصطکاک، جذب رطوبت، شکستن مقاومت، سختی خراش، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر سایش باشد و شما می توانید نتایج تست را از بخش "اطلاعات فنی" سازنده بخواهید این به شما یک ایده کلی از برنامه های کاربردی مناسب از هر نوع از کاشی می دهد.
قبل از اینکه شما خرید کاشی را برای پروژه کاشی کاری خود انجام دهید آن را مهم است که تفاوت بین کاشی سرامیکی و کاشی چینی( پرسیلن) را بدانید.
آگاه باشید که هر دو آنها از مخلوطی از خاک رس و مواد دیگر ساخته شده و سپس در کوره های در حدود  1400 درجه قرار داده می شود به طور کلی، هر دو کاشی چینی و سرامیکی به نام "کاشی سرامیکی"  هستند این کاشی ها را به دو گروه کاشی غیر پرسلن به کاشی پرسلن تقسیم شدند.

کاشی غیر پرسلن (غیر چینی)

گروه یک: غیر چینی (غیر پرسلن) کاشی به طور کلی از مخلوط خاک رس قرمز یا سفید ساخته شده است. آنها با لعاب با دوام و حامل رنگ و الگوی کاشی هستند اگرچه مجموعه ای از رنگ کاشی برای رنگ آمیزی استفاده می شود آنها هر دو در برنامه های کاربردی کاشی دیوار و کاشی کف استفاده می شود بریدن آنها نرم تر و راحت تر از پرسلن است این کاشی و سرامیک غیر پرسلن معمولاً برای جاهای روشن و با ترافیک متوسط مناسب هستند.

کاشی چینی (پرسلن)

گروه دو :در کاشی چینی به طور کلی از خاک فشرده از خاک رس چینی در کاشی استفاده می شود که متراکم تر و با دوام تر از کاشی سرامیکی است کاشی چینی لعاب بسیار سخت تر و در برابر سایش مقاوم تر از کاشی سرامیکی غیر پرسلن است آنها برای ترافیک سبک و ترافیک سنگین بسیار عالی می باشند کاشی چینی سنگ نما به صورت مات، بدون لعاب و یا یک پایان جلا بالا در دسترس هستند کاشی چینی معمولاً حدود 10 درصد بیشتر از گروه کاشی سرامیکی هزینه دارد.
اگر آن ها در یک منطقه پر ترافیک مانند یک راه ورودی و یا راهرو با یک ترافیک سنگین استفاده می شود از کاشی سرامیکی خوب مقاوم و با کیفیت بالا استفاده شود.

برای انتخاب نوع کاشی  و نصب کاشی و سرامیک با سایت استاد کار تماس بگیرید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929