تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی منزل قدیمی

سایت استادکار با داشتن مهندسین و نیروی کار مجرب بازسازی منزل مسکونی در اصفهان و دیگر شهرها را با قیمت مناسب و اصول مهندسی به عهده می گیرد

توجه داشته باشید هزینه بازسازی در ساختمان متفاوت است و این بسته به قدرت مالی و نظارت دقیق استادکار دارد در بازسازی خانه، همیشه بهبود دو پروژه آشپزخانه و حمام باید عالی باشد.
در بازسازی این قسمت ها از خانه صرف هزینه بسته به نوع کاشی و مصالح مصرفی متفاوت است. توجه داشته باشید که آشپزخانه و حمام قسمت های اصلی بازسازی هستند آشپزخانه محل معاش و معاشرت خانواده هستند حمام برای مراقبت از بدن شما است به عبارت دیگر، آشپزخانه و حمام برای خود ما هستند.
با این حال بین این دو، اغلب دشوار است که تصمیم بگیرند که کدام یک مهمتر هستند هزینه کردن در این قسمت ها بزرگترین تاثیر را در ارزش فروش مجدد دارد. آشپزخانه "قلب خانه" و همچنین قلب فروش خانه است این به این معنی است که آشپزخانه مکان هندسی، نقطه کانونی برای خریداران است.
با توجه به گزارش های مصرف کنندگان، 52 درصد از متخصصان املاک و مستغلات آشپزخانه را مهم ترین اتاق برای نفوذ در فروش خانه در مقابل 42 ٪ حمام در نظر گرفته اند.

شرح مختصر از بازسازی آشپزخانه و حمام

 

بازسازی آشپزخانه

بازسازی حمام

شرح

ترمیم کابینت و یا جایگزین کردن، رنگ جدید، نصب تخته سنگ، 1-2 آکواریوم، لوازم جدید، کف پوش جدید، سینک جدید، و جایگزین شیر آب، برق کاری.

جایگزین و یا ترمیم قفسه ها، نصب کف پوش جدید،   reglazeیا جایگزین وان / دوش، رنگ جدید، جایگزین لوازم جانبی ( میله حوله، آینه و غیره)، برق کاری

هزینه

بسته به نیروی کار و مواد متناسب و فضای آشپزخانه متفاوت است

بسته به فضا و نوع کاشی و سرامیک و فرد استاد کار متفاوت است اما کمتر از بازسازی آشپزخانه هزینه نیاز دارد

برای بازسازی منازل مسکونی خود با شماره تلفن 09353097929 سایت استادکار تماس بگیرید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929