تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

بازسازی ساختمان های قدیمی

وقتی بازسازی ساختمان های ویران شده مورد بحث است. یکی از سوالات عمده اطلاعات کافی و در دسترس برای این منظور است. فتوگرامتری ممکن است برای کمک به تعیین این اطلاعات کمک کند. استفاده از تصاویر تاریخی و هندسه می تواند به بازسازی کمک کند. در این روش، با استفاده از داده های تاریخی و باستان شناسی از ساختمان، می توان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر آثار معماری که تخریب شده اند. اطلاعات کافی برای بازسازی بدست آورد.


برای بازسازی منازل قدیمی با تدوین تمام اسناد و مدارک تاریخی، ادبی و گرافیکی در مورد این اثر تاریخی و همچنین اطلاعات به دست آمده از بقایای باستان شناسی، جنبه های ناشناخته از اطلاعات را به دست آورده و در پایان تمام اطلاعات برای ایجاد گرافیک کامپیوتری D2و D3 از بخش های مختلف از ساختمان با استفاده از طراحی گرافیک و نرم افزار انیمیشن مورد استفاده قرار داد.
در این روش ها می توان به دیگر ساختارهای معماری مانند ویژگی های کلی ساختمان، ظاهر آن و یا عناصر داخلی مانند پاسیو و راه پله ها نیز توجه نمود.

استانداردهای بازسازی

1. بازسازی برای به تصویر کشیدن بخش از بین رفته یک ملک انجام می شود شواهد فیزیکی در دسترس اجازه بازسازی دقیق با حداقل حدس و گمان را می دهد و چنین بازسازی برای درک عمومی از اموال ضروری است.
2. بازسازی یک چشم انداز، عمارت، سازه و یا موقعیت تاریخی خواهد شد و تحقیقات باستان شناسی کامل برای شناسایی و ارزیابی ویژگی های آن ضروری است.
3. بازسازی، شامل اقدامات برای حفظ هر ماده تاریخی، ویژگی ها و فضای باقی مانده است.
4. بازسازی و بر اساس نسخه برداری دقیق از ویژگی های تاریخی و عناصر اثبات شده
مستند و یا شواهد فیزیکی و نه بر اساس حدس انجام خواهد شد.
از ویژگی های دیگر خواص تاریخی است. یک ملک بازسازی شده دوباره
مواد، طرح، رنگ و بافت خود را پیدا می کند.

برای بازسازی منازل خود با سایت استاد کار تماس بگیرید

 مطالب مرتبط

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929