تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

استادکار - فهرست مهارت ها و نمونه های ساختمانی

ساخت و ساز می تواند یک حرفه ای فیزیکی و ذهنی چالش برانگیز باشد بعضی افراد برای مدت کوتاهی برای ساختن کار می کنند شاید برای جمع آوری پول برای کالج یا خرج زندگی، در حالی که برخی دیگران کل کار خود را صرف ساختن (یا تخریب) می کنند.


مشاغل ساختمانی در سطوح مقدماتی دارای الزامات آموزشی نیستند هرچند برنامه های آموزشی در سطح دبیرستان می تواند کمک بزرگی باشد.
برخی از برنامه های کارآموزی نیاز به دیپلم دبیرستان یا GED دارند. برای تمرین مهارت های پیشرفته مانند جوشکاری، ممکن است به آموزش تخصصی و مجوز مناسب نیاز داشته باشید. بسیاری از مشاغل ساختمانی به خوبی کار می کنند. یک استادکار ماهر ساختمان باید تخصص کار با طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی و تجهیزات؛ آشنایی با فرایندهای ساختمان، از آغاز پروژه تا اتمام را داشته باشد. مهارت های اساسی مورد نیاز برای یک کار ساختمانی شامل دستیابی خوب به هماهنگی چشم است. او همچنین باید قادر به درک طرح کار بر روی دست باشد و باید بتواند به طور موثر کار برنامه را انجام دهد. شخص باید با هندسه نیز آشنا باشد تا بتواند طرح های مختلف و ماژول های ساختار خاص را درک کند. یک کار ساخت و ساز شامل کارهای گروهی زیادی است که ساختن ساختار کامل را در مهلت مقرر در نظر گرفته است. کالج های فنی حرفه ای بسیاری وجود دارند که برنامه ها و کارگاه های آموزشی را ارائه می دهند که می توانند به شما در بهبود مهارت ها و توانایی های مورد نیاز برای یک کار ساختمانی کمک کنند. یک استادکار باید رزمه کاری شامل ( توانایی حل مسئله، انعطاف پذیری، ارتباط، کار گروهی، سازمان دهی، طراحی، تجزیه و تحلیل داده ها، ریاضیات) را داشته باشد.

چگونه از لیست های مهارت استفاده می کنیم

کسانی که در کار ساخت و ساز کار می کنند کار شایسته ای دارند. اساساً، کارگران ساختمانی مسئول کمک به هر بخشی از ساخت و ساز هستند. ممکن است کارگران ساختمانی نتوانند متوجه شوند که چگونه بسیاری از مهارت های لازم را در اختیارتان قرار دهند. بسیاری از مردم مهارت های ساخت و ساز را با کار بر روی پروژه های خود در خانه و یا با انجام کار داوطلبانه با همسایگان و یا سازمان های اجتماعی یاد می گیرند. همچنین مهارت هایی وجود دارد که به کارهای ساختمانی بسیار مرتبط است.
در حالی که نیازهای شغلی می تواند بسیار متفاوت باشد ما در اینجا لیستی را ارائه می دهیم که در سایت استادکار از افراد دارای مهارت برای اجرای پروژه های شما استفاده می نماید.
اکثر افرادی که در لیست استادکار قرار می گیرند دارای مجوز فنی حرفه ای هستند و آموزش های تخصصی لازم را در زمینه شغلی خود دیده اند.
مهارت های ساخت و ساز خاص شامل بازسازی ساختمان، پیمانکاری ساختمان ( از 0 – 100 کارها)، ساخت ویلا، سیمان ریختن، نماکاری، نجاری، کاشی کاری، سرامیک کاری، کاشی کاری استخر، برقکاری، ساخت استخر، ساخت شومینه، لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی گاز، اجاق های کوره ای، دکوراسیون، نصب و راه اندازی گچ (گچ کاری) و نصب انواع تجهیزات خاص می باشد. استادکارانی که در این زمینه ها به کار گیری می شوند باید مهارت های لازم در زمینه کاری خود داشته باشند برخی مهارت ها عبارتند از:
مهارت های فیزیکی - یک استادکار ساختمانی، نه تنها باید قوی باشد بلکه باید از نحوه استفاده هوشمندانه از بدن خود نیز برخوردار باشد. ارگونومی مناسب، از جمله وضعیت صحیح بلند کردن و توجه دقیق به ایمنی، می تواند از حوادث دردناک و پر هزینه جلوگیری کند آسیب های پایان کار فقط برای ورزشکاران نیست. عادت های بد ممکن است باعث آسیب های مکرر جزئی نیز شوند که جوانان، افراد مناسب ممکن است نادیده بگیرند اما سال ها بعد به درد و ناتوانی می رسند. به علاوه، حرکت مناسب موثرتر و کارآمدتر است. کار دقیق تر، نه سخت تر.
فناوری و مهارت های اداری - کسب و کارهای ساختمانی، مانند همه ی کسب و کارهای دیگر، نیازمند بودجه بندی، برنامه ریزی، نگهداری و بازاریابی برای زنده ماندن دارد. اگر مهارت های اداری دارید از جمله آشنایی با پردازش متن، نرم افزار انتشار و مهارت های سازمانی و ارتباطات خوب برای شما می تواند یک دارایی مهم باشد.
حتی اگر بیشتر وقت خود را در محل خود صرف کنید اگر به هر دلیلی دفتر کار کوتاهی داشته باشید قادر خواهید بود که به دفتر مورد نیاز برسید.
مهارتهای مدیریتی - بدیهی است، همه کارگران ساختمانی نیازمند مدیریت یا مهارت های رهبری نیستند اما داشتن آنها قطعاً به شما گزینه های بیشتری در حرفه شما می دهد. مدیریت کارگاه ها، ایجاد تخمین ها و مذاکره با قیمت ها، کنترل کیفیت و دستیابی به مشتریان آینده نگر، مجموعه مهارت های مهم برای کارکنان ساختمانی با هر گونه جاه طلبی است.
طراحی و برنامه ریزی - این که آیا شما پروژه خودتان را طراحی می کنید و یا برنامه دیگری را دنبال می کنید باید بدانید که چگونه یک طرح را بخوانید. همچنین نیاز به درک طراحی به اندازه کافی است که شما بتوانید مشکلات یا اشتباهات را مشخص کنید در حالی که طرح های نادر ممکن است حاوی خطاهایی باشد. شما همچنین ممکن است نیاز به تصمیم گیری در مورد مواد استفاده شده و یا چگونگی برنامه ریزی مراحل مختلف پروژه داشته باشید و درک خوبی از طراحی پروژه مهم داشته باشید.
قوانین و مقررات - به عنوان یک کارگر ساختمانی، شما به کدهای ساختمان، مقررات زیست محیطی، کدهای ایمنی و قراردادهای کار مشغول خواهید شد. اگرچه کارکنان مقدماتی در این مقررات مسئولیت اجرای این مقررات را نخواهند پذیرفت
همچنین امکان دارد که کارفرمای شما - یا سرپرست سایت شما، با اطلاعات کارفرمای خود یا بدون آن - بتواند قوانین را نقض کند. ایمنی خود و مشتری شما و کسانی که در نزدیکی سایت شما زندگی می کنند و کار می کنند ممکن است به شناسایی و پاسخ دادن به این مشکل بستگی داشته باشد.
مهارت های مدیریت برای ساخت و ساز
تجربه گذشته خود را مرور کنید و مهارتهایی را که در مدیریت و نظارت ایجاد کرده اید جستجو کنید. شما ممکن است این مهارت ها را در مشاغل داوطلبانه یا بدون حقوق و نیز اشتغال قبلی ایجاد کرده باشید. شما ممکن است عنوان شغلی نداشته باشید اما آیا وظایفی را که این تجربه را ایجاد کرده اید اختصاص داده اید؟
نظارت بر ساختمان
مدیریت ساخت و ساز
گزارش های ساختمانی
هدایت
روابط کارگری
مذاکره
شبکه سازی
مدیریت پروژه
لیست پانچ
کنترل کیفیت
برنامه ریزی
نظارت
مدیریت زمان
مهارت های تخمینی و قراردادی برای ساخت و ساز
آیا در برآورد یا در مناقصه شرکت کرده اید؟ حتما این مهارت ها را شامل شود.
قرارداد
برآورد
شناسایی فرآیند ساخت و ساز
شناسایی هزینه های مواد
مهارت های فاز ساخت
کارفرما ممکن است به دنبال تجربه و مهارت در مراحل خاص ساخت و ساز باشد. مشخص کنید که در چه مرحله ای تجربه دارید.
قوانین و مقررات
کارفرمایان به دنبال مهارت در درک و استفاده از قوانین و مقررات هستند و اگر شما آنها را لیست کنید ممکن است برای موقعیت در همه سطوح بیشتر توجه کنید.
کدهای ساختمان
کدهای برق
کدهای محیط زیست
الزامات ایمنی OSHA
مهارت های طراحی
این که آیا شما طراح هستید یا در حال کار با طرح هستید مطمئناً این مهارت ها را شامل می شود.
طراحی
نقشه ها
تعاریف نمادهای طرح
تعریف مشخصات
خواندن و تفسیر نقاشی ها
بازرسی
این مهارت ها شامل بازی کردن به عنوان بازرس و آشنایی با بازرسی ها و انتظارات بازرسان می باشد.
بازرسی
اصول بازرسی
مهارت های شغلی برای ساخت و ساز
این کلمات کلیدی می تواند نشان دهد که شما مهارت هایی دارید که در بسیاری از مشاغل در صنعت ساخت و ساز مفید هستند.
کار سنگین
آسانسور سنگین
کار
دستکاری دستی
اندازه گیری
سازماندهی مصالح ساختمانی
خواندن و تفسیر نقاشی ها
ایمنی
سرویس
مدیریت زمان
طراحی
ساخت جدید
ساختمان
بازسازی
تعمیرات
سرویس
تخریب
مهارت های ساخت و ساز خاص و تجربه - سابقه کار خود را مرور کنید شامل هر گونه مهارت یا تجربه در مشاغل و حرفه های خاص. حتی اگر شما برای موقعیت دیگری درخواست می شوید آشنایی و مهارت با موقعیت های دیگر می تواند یک پاداش برای کارفرما باشد.
آجرکاری
نجاری
سیمان
بتن
ساخت و ساز
تخریب
گچ سفید
برق
پایان کار
مهندسی
اصلاح کردن
مواد خطرناک
کار سیستم تهویه مطبوع
نصب و راه اندازی
آهن کار
مصالح ساختمانی
تراشیدن فلز
رنگ آمیزی
لوله بازکنی
لوله کشی
سردسازی
مهندسی
سقف کار
فلزکار ورق
نصاب بخار
نقشه برداری
تمیزکار
رانندگی کامیون
ابزار و تجهیزات - چه ابزارهایی را استفاده کرده اید و چه تجهیزاتی می تواند به شما در کار و نگهداری کمک کند؟
تجهیزات ساخت و ساز
تجهیزات
ابزار دست
عملیات تجهیزات سنگین
ماشین آلات
نگهداری
عملیاتی
ابزار قدرت
حل کننده مشکل
سرویس
فن آوری
ابزارها
فناوری و مهارت های اداری - آیا شما تجربه و مهارت هایی دارید که در زمینه کسب و کار ساخت و ساز مفید هستند؟
کامپیوتر
خدمات مشتری
طرح
فهرست
صورت حساب
تبادل ارز
فن آوری

توجه: جهت پروژه های ساخت و ساز خود با سایت استادکار مهندس فتحی به شماره تماس (09353097929) گرفته تا راهنمایی لازم انجام شود

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929