تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

علت ترک خوردن کاشی های سرامیکی کف چیست؟

کاشی های سرامیکی در ظاهر در اندازه، رنگ و اشکال مختلفساخته می شوند آنها یک جایگزین برای سنگ واقعی هستند که ارزانتر و با دوام ترند و مقاومت بیشتری نسبت به سایر انواع کفپوش مانند چوب و فرش دارند

کاشی های سرامیکی نباید در استفاده عادی شکسته شوند و هنگامی که آنها می شکنند تقریبا همیشه به دلیل شرایط نامناسب زیر کف و یا نصب نامناسب است دانستن آنچه که باعث ایجاد ترک می شود می تواند به نصب کاشی ها کمک کند و منجر به کاشی کاری بهتر شود.

ملات نامناسب

کاشی های کف سرامیکی، بویژه کاشی های بزرگتر، نیاز به توزیع ملات در زیر آنها دارند ملات کاشی در زیر کاشی اجازه می دهد تا کاشی انعطاف پذیری داشته باشد.

زیر کف نامناسب

کاشی سرامیکی بر روی تخته سه لا بیش از حد به علت انعطاف پذیری تخته سه لا ترک می خورد همانطور که تخته سه لا زیر کاشی خم می شود بخصوص در کنار تخته های کف، خم شدن می تواند کاشی های کف را از بین ببرد.

فراموش کردن آستر زیر کاشی

کاشی مستقیما روی کف بتن نصب می شود و هر شکلی از کف را نشان می دهد هنگامی که یک کاشی در محل با ملات سیمان است ترک های کف، باعث ترک کاشی می شود کاشی های بیش حد از ترک خورده معمولا به علت حرکت ناحیه ی کف زمین در طول کاشی ها شکسته می شود.
برای مقابله با آن، قبل از نصب کاشی، یک غشای جدا کننده را به بتن بمالید این غشاء به سطح بتن متصل می شود و سپس به کاشی پیوند می دهد.

اشیاء سنگین

در حالی که کاشی عمدتاً از چوب، کفپوش یا کف های مشمع کف بادوام تر است افتادن اجسام سنگین و حتی سخت بر روی کاشی می تواند موجب شکسته شدن آن شود.

کاشی خراب

اکثریت قریب به اتفاق کاشی های امروز فروخته شده هیچ نقص تولیدی ندارند و اگر به درستی نصب شوند ترک نخواهند خورد با این حال، گاهی در یک زمان، ممکن است یک کاشی نامناسب خارج شود و یا حاوی آلاینده هایی باشد که قدرت کاشی را تضعیف می کند که منجر به ترک خوردگی پس از نصب می شود.

توجه: نصب کاشی و سرامیک خود را به استاد کاران ماهر سایت استاد کار بسپارید

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929