تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

نصاب کاشی

اگر برای ساختمان خود نیاز به یک کاشیکار دارید استخدام یک نصاب حرفه ای یک ایده عالی است به ویژه اگر شما یک الگوی پیچیده مخصوص داشته باشید. آیا می دانید که نصب کنندگان کاشی می توانند گواهینامه داشته باشند و عضو انجمن کاشی کاران باشند؟

واضح است که برخی از نصب کننده ها نسبت به برخی دیگر واجد شرایط هستند.
حداقل برای کارتان کسی را پیدا کنید که حداقل سه سال تجربه نصب کاشی و یک رکورد ثابت در نصب کاشی های کف و دیوار داشته باشد.
همیشه مطمئن شوید که نصاب کاشی شما گواهینامه، مجوز و بیمه جاری را داشته باشد. (داشتن کارت فنی از آموزشگاه فنی حرفه ای) یک ضرورت برای کار حرفه ای است. همچنین بررسی کنید که آیا نصب کننده شما از طریق بنیاد آموزش سرامیک و کاشی آموزش دیده است. سازمان فنی حرفه ای آموزش ها و ارزیابی ها را برای نصب کنندگان فراهم می کند و آنها را با آخرین تکنیک های موجود در دنیای در حال رشد و تغییر کاشی مجهز می کند.
چه نکاتی را در انتخاب نصاب کاشی در نظر بگیرید
پروژه چه مدت زمان طول می کشد؟
چه مقدر کاشی مورد نیاز است؟
چه تعداد فرد در پروژه کار خواهند کرد؟
آیا در پروژه هایی مانند این قبلا کار کرده اند (کاشی های با سایز بزرگ، چوب و غیره)
یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد. تصاویری از کارهای تکمیل شده را از کاشی کار بخواهید. با نگاهی دقیق به نمونه کارها، شما قادر خواهید بود تا یک نصاب کاشی خوب را انتخاب نمایید.
توجه: نگران انتخاب کاشی کار ماهر نباشید در صورتی که نیاز به نصاب کاشی مجرب دارید با سایت استاد کار تماس بگیرید سایت استاد کار کاشی کارانی که سابقه کاری دارند و قبلاً نمونه کار برای سایت استاد کار داشته اند را به شما معرفی می نماید.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929