تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

قیمت نصب کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک بر روی بتن یا سایر سطوح سخت و آماده شده نصب می شود کاشی و سرامیک یک انتخاب رایج برای کف داخلی و خارجی است.

شما می بینید که هزینه نصب یک کاشی به طور کلی کاشی و سرامیک بستگی به درجه مواد، درجه کار، سطح و حجم مواد، آماده سازی و نیازهای خاص و میزان کار دارد.

ریز هزینه نصب سرامیک و کاشی

آماده سازی کف: این شامل ارزیابی و آماده سازی کف می باشد که هزینه جدایی دارد و هزینه نصب کاشی و سرامیک به طور متوسط از 13000 تا 45000 تومان است و قیمت کاشی و سرامیک و چسب نیز به این مبلغ اضافه می شود توصیه می شود که همیشه 10٪ -20٪ کاشی اضافی را خریداری کنید تا در صورت شکستن جایگزین شود.
گاهی شما یک فضای کوچک یا یک عدد سرامیک یا کاشی جدا شده را می خواهید کاشی نصب کنید در این گونه موارد قیمت توافقی و گاهی یک روز کاری محاسبه می شود.
کاشی های سرامیک و پرسلن یکی از گزینه های متنوع کفپوش موجود برای صاحبان خانه هستند این پوشش های کف محکم به طور خاص پوشیده شده اند تا آنها را در برابر آب و خاک های ریشه ای نفوذ ناپذیر، اما سهولت نگهداری تنها یکی از مزایای نصب کاشی های سرامیکی است به احتمال زیاد یکی از دلایلی که اکثر مردم کاشی های سرامیک و پرسلن را نصب می کنند به علت دوام آن ها است حتی پس از آن، تعمیرات جزئی بر روی کاشی های سرامیکی و یا پرسلن نسبتاً مقرون به صرفه است.
هزینه نصب و خرید یک کاشی با درجه سختی 1 که باید در مناطق ترافیکی نور مانند حمام نصب شود با یک کاشی با درجه سختی پنج که می تواند در هر نقطه نصب شود متفاوت است کاشی های سرامیکی به طور کلی از یک تا سه درجه بندی می شوند در حالیکه کاشی های پرسلن مطابق توضیحات کاشی های گروه پنج است کاشی های سرامیکی سبک تر و با دوام تر از کاشی های پرسلن هستند و به طور کلی ارزان تر از همانند چینی خود هستند.
توجه: مزیت استفاده از کاشی کاران سایت استاد کار این است که کاشی کارهای ما قبلاً با نمونه کارهای کوچک آزمایش شده اند و اکثراً مهارت بالایی دارند و مردم  و مهندسین قضاوت های خوبی در مورد آن ها داشته اند لذا توصیه می شود در صورت نیاز به کاشی کار یا سرامیک کار ماهر با سایت استاد کار تماس بگیرید تا استادکاران محرب به شما معرفی شوند.

عضویت خبرنامه

 

تماس با استادکار 09353097929