تماس با استادکار

09353097929 مشاوره و بازدید 

گچ کار - گچ کار ساختمان

گچ کاری دیوار یکی از مهارت هایی است که می تواند سالها طول بکشد در حالی که ممکن است به نظر کار فنی دشوار نباشد دستیابی به یک نتیجه خوب معمولاً نتیجه سالها تمرین است. گچ کاری از اغلب شغل هایی است که سبب بهبود خانه می شود شما برای خانه خود زحمت زیادی کشیده اید تا به این مرحله رسیده است و حالا تنها یک استاد کار ماهر است که می تواند از عهده این کار برآید تا شما خانه ای زیبا داشته باشید اگر گچ کاری ساختمان خوب انجام نشود هیچ وقت نخوانید توانست نمای داخلی خوبی داشته باشید زیرا اگر هم در آینده بخواهید روی آن را کاغذ دیواری کنید باز هم امواج ناشی از گچکاری مشکل دار نمایان می شود و همیشه بخودتان خواهید گفت کاش از یک استاد کار ماهر استفاده کرده بودم اما آنچه که باید در مورد گچ کاری بدانید؟

آماده کردن گچ برای کار

به منظور مخلوط کردن گچ، شما نیاز به چند ابزار:  یک سطل تمیز  برداشته و 1/3 حجم داخل آن را آب بریزید و سپس به تدریج گچ را اضافه کنید پس از 5 دقیقه مخلوط را کاملا ترکیب کنید تا زمانی مواد قوام خامه ای پیدا کند اگر گچ از ماله نمی افتد به این معنی است که قوام  آن مناسب است.

نکات ویژه در گچ کاری ساختمان

1. اطمینان حاصل کنید که سطح آماده به کار برای گچکاری کاملا خشک باشد.. 2. اگر شما می خواهید یک اتاق قدیمی را گچ کاری نمایید ابتدا شما باید پوشش را از رنگ و شن و ماسه حذف و به طور کامل سطح را آماده نمایید علاوه بر این، اگر پوشش دیوار از باند PVA است با توجه به دستورالعمل سازنده، باید مطمئن شوید که گچ به دیوار می چسبند.

3. اگر دیوار کشی شاغول نیست ابتدا باید تمام سطح دیوار با استفاده از شاغول تراز شود.

3. بعد از اینکه گچ مخلوط شد شما باید آن را با استفاده از ماله گچ بر روی دیوار آجری گسترش دهید 

به منظور گچ کشی روی دیوار آجری، شما مجبور به استفاده از حرکت های تکراری نیم دایره روی دیوار هستید، تا زمانی که یک سطح صاف پیدا نمایید مطمئن شوید که شما ماله گچ را زاویه دار بر روی دیوار می کشید با کشیدن کچ بر روی دیوار یک لایه در حدود1/10 "  اینچ تا 2 میلی متر ضخامت پیدا می شود.

4. روند گچ کاری بر روی دیوار آجری را با همان شیوه ادامه دهید و هر 10 دقیقه مخلوط نمایید و اگر لازم باشد کمی آب اضافه کنید به طور کلی، گچ به سرعت خشک می شود به همین دلیل است که شما باید مطمئن شوید که گچ قبل از کار قوام درست داشته باشد.

به عنوان یک قاعده کلی، اگر گچ قوام درستی داشته باشد از ماله سقوط نمی کند 

5. کار باید با صبر انجام شود و هر 10 دقیقه کار خود را با نگاه کردن به آن از راه دور ارزیابی کنید.

6. در این مرحله اجازه دهید که گچ برای مدت 20 دقیقه قبل از تعمیر بی نظمی خشک شود و سپس از ماله گچ برای صاف کردن دوباره سطح استفاده نمایید لازم نیست که فشار بیش از حد به ماله بصورتی پایدار و محکم برای صاف کردن سطح وارد کنید.

7. اگر شما متوجه سوراخ هایی در پوشش گچ شوید شما باید کمی مواد بیشتر اضافه کنید تا زمانی که شما آنها را حذف کنید علاوه بر این، شما همچنین می توانید بر روی دیوار آب بپاشید و از یک قلم موی بزرگ و قلم گچ استفاده کنید.

8. بعد از اینکه شما اولین لایه گچ را روی دیوار گسترش دادید شما باید حداقل برای یک روز اجازه دهید تا خشک شود سپس، شما می توانید پوشش نهایی گچ را با استفاده از تکنیک های مشابه که در بالا توضیح داده شد انجام دهید.

پوشش نهایی باید زیاد ظریف باشد 

9. هنگام کشیدن گچ روی دیوار در اطراف سوئیچ  برق و رسانه های الکتریکی، مطمئن شوید که شما را انها را قبل از شروع به کار خاموش کرده اید.

 

دیوارهای آسیب دیده در زمان گچ کاری نیاز به تعمیرات دارند؟

شما می توانید ترک های دیوارهای خود را برای همیشه بازسازی کنید اما زمانی که آنها را تعمیر می کنید تفاوت زیادی ایجاد می شود اگر استاد کار مهارت کافی را نداشته باشد. ترک ها عمیق تر می شوند ترک های جدید نیز ظاهر می شوند و دیوارهای شما رنگ خود را از دست می دهند. دیوارهای زشت که باعث ناراحتی شما می شوند
دلایل متعددی برای ترک بر روی دیواره های شما وجود دارد اما ترک های افقی هستند که شما باید در مورد آن نگران باشید.
رطوبت و تغییرات دما، علل شایع فراوان جزئی هستند.
پایه های ضعیف نیز می توانند دیواره های شما را از بین ببرند و به مشکلات قابل توجهی منجر شوند. اگر در دیوارها، سقف ها یا کف های شما، ترک های بزرگ افقی را دیدید باید با یک حرفه ای تماس بگیرید تا بتوانید از آن اطمینان حاصل کنید.
یکی دیگر از علل شایع ترکها، رطوبت است. رطوبت در دیواره های شما می تواند منجر به نفوذ، پوسیدن و ریختن مواد شود. این باعث می شود که دیواره های شما شروع به فرو ریختن کنند.
محیط را نمی توان برای دیوارهای ناهموار مقصر دانست. آنها معمولاً نتیجه کارهای غیر استاندارد هستند.
استادکاران سایت استاد کار در طول سالها بسیاری از دیوارها را گچ کاری نموده و یا تعمیر کرده اند. و توانایی اجرای کار با کیفیت بالا را دارند. مهم نیست که شما در حال ساخت، بازسازی یا فقط نیاز به تعمیرات دارید استادکاران ما می توانند به شما در اجرای پرژه و تعیین قیمت مناسب کمک کنند. خدمات گچ کاری استاکاران همکار با سایت استادکار شامل:
گچ کاری داخلی
گچ کاری خارجی
استر خشک
حذف نشانه های رطوبت
درز گیری
کتیبه کاری
ابزار گچ
استادکاران همکار با سایت استادکار مجرب و کار را با قیمت های مقرون به صرفه برای شما انجام می دهند.

با استادکار تماس بگیرید تا استاد گچکار مناسب به شما معرفی گردد. استادکار تنها با یک تماس: 09353097929 

تماس با استادکار 09353097929